return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
חדר כושר (pg. 16)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
באמת מומלץ לעבוד באותו אימון על קבוצת שרירים אחת גדולה וקבוצת שרירים אחת קטנה.
לי אישית אחרי אימון חזה אין כוח לעשות יד אחורית כי אני פשוט גמור כבר אז אני עושה יד קידמית עם החזה.
יום אחר אני עושה גב ושכמות(טרפזים)
ויום אחרי זה יד אחורית וכתפיים
בטן בסוף כל אימון
יוצא לי לרוב לבוא 3 פעמים בשבוע לעיתים גם 4 לא יותר.
אני לא משתמש בכל תוספי המזון האלה כי מה לשות אני לא כל כך בוטח בזבל הזה...
בעיקרון עכשיו אני צריך לשרוף שומן כי אני מרים משקלים גבוהים ובניתי מסת שריר גדולה אבל כדי שיראו את זה אני חייב להוריד משקל....רק הבעיה היא שהדבר שאני הכי שונא זה לרוץ!
YoraY
אמאלה אני בקושי מבין משו בכושר אין לי שום קשר לטרד אבל רק נציין שהתחלתי לרוץ בים לפני כמה ימים

הריצה הראשונה הייתה נוראית כי לא ידעתי לחשב תזמנים תמרחק ובעיקר את הכושר הגופני שלי
התחלתי בריצה מהירה וסיימתי כמעט מת



מאז אני רץ לאט יותר ופנאני לי

זהו:>
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by m0sh

ודרך אגב בן כמה אתה קוסמיק?

כיתה ט?
אני בכיתה ט עבדתי לא במשקל גבוה ועם הרבה חזרות
בניתי את השריר קודם
מכיתה ט לא יצא לי ללכת קבוע למכון
לא היו לי תקופות ארוכות רצופות שהייתי , כל פעם היה משהו אחר


אני עכשיו עולה לי' בן 15
אני בעקרון עוד עכשיו על כוח בונה שרירי לא מנסה לבנות גוף יש עוד שנה לחכות עד אז אני ימשיך לפתח שרירים
עכשיו חופש אני הולך לעבוד
A- חזה יד אחורית
B- גב כתפיים
C- רגליים יד קידמית
עם מנוחה של יום בין לבין
שבעצם ביום הזה אני עובד אירובי
m0sh
אתה ממש עובד יותר מידי
אתה כולה עולה ל-י

מה אתה רוצה להיות מנופח אחושילינג?
לדעתי זה ממש מכוער וסתם הורס
בכיתה ט הייתי עובד פעמיים בשבוע וגם ב-י
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by m0sh
אתה ממש עובד יותר מידי
אתה כולה עולה ל-י

מה אתה רוצה להיות מנופח אחושילינג?
לדעתי זה ממש מכוער וסתם הורס
בכיתה ט הייתי עובד פעמיים בשבוע וגם ב-י



לא רוצה להתנפח בצורה מוגזמת כמו הבודיבילדרים
רוצה גוף מחוטב שרירי כמו של דוגמנים...
אני רוצה לעבוד עכשיו חזק לפתח קצת גוף (להוריד קצת שומן אין לי הרבה)
עכשיו יש לי חודשיים חופש לעבוד...
Rising
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לא רוצה להתנפח בצורה מוגזמת כמו הבודיבילדרים
רוצה גוף מחוטב שרירי כמו של דוגמנים...
אני רוצה לעבוד עכשיו חזק לפתח קצת גוף (להוריד קצת שומן אין לי הרבה)
עכשיו יש לי חודשיים חופש לעבוד...


כל הכבוד תאמין לי...
-CosmicFire-
10x i guess ;]
m0sh
נו ואתה עובד חזק מידי ברמות

אתה כולה בן 15
וההורמונים שלך עדיין לא הפרישו
פתאום בבום תראה כמו בולדוזר....

ואגב איך אתה עובד בסטים?
כמה חזרות ? מעלה משקל מוריד חזרות?
-CosmicFire-
סטים
סט אחד חימום 50% משקל (עושה מתיחות וחימום אירובי הכל לפני)
אחר כך
3X12
ואחרי זה
1X5
משקל כמה שיותר גבוהה...
m0sh
טוב אז תשכח מגוף דוגמנים
אתה בן 15

למרות שאני עובד
12
10
8
משקל יורד

אתה ילד בן 15 כולה
עובד על משקלים גבוהים אחושילינג

כמה אתה עושה חזה חופשי?


אתה תהיה מנופח כמו אני לא יודע מה
ולא כמו שאתה נראה לך שתהיה
אני מסביר לך שוב - ההורמונים שלך עדיין לא הפרישו לגמרי וזה יבוא במכה

יש לי גם חבר כמוך שנה מעליך אותו סיפור
אני אומר לך כי אני מבין בעניין הזה וגם אבא שלי רופא אז בכלל

תעשה מה שבא לך אבל אל תבכה אחר כך

-CosmicFire-
אני לא מנסה לפתח גוף עכשיו
רק להתחזק יותר...
אני עובד חלש
חזה חופשי מוט אני עושה 30ק"ג...
לא כלכך חזק..
ADiSH
אני צריך להתחיל להתאמן..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
Privacy Statement