|
חדר כושר (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
אז מה שאתם אומרים פה בקיצור שכול הט"רד הזה היה סתם בזבוז זמן
?:conf: :conf:
טוב לא נורא
:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
אז מה שאתם אומרים פה בקיצור שכול הט"רד הזה היה סתם בזבוז זמן
?:conf: :conf:
טוב לא נורא
:) |
ממממ אולי......כי באמת היו פה מלא שטויות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Eitan E
לכל הצעירים מבינכם תקחו כל מה שמציעים לכם בפורום בערבון מוגבל כי אני לא חושב שיש למישהו כאן תעודת מאמן מוינגייט
ובשביל לראות תוצאות משמעותיות אני ממליץ לשלב את האימונים עם תזונה של חלבונים ממליץ על חלבון מי גבינה אבל גם עם זה לא צריך להתחרפן כי רוב האנשים קשה להם לעכל חלבון גבינה ובגלל זה הם מפליצים בטירוף
|
בקשר לחלק הראשון...
אני לא מחייב אף אחד לקחת את העצות שלי... בכל זאת זה רק עצות
אבל רק שתהיה בעניין שהאחראי על החדר כושר פה אמר לי שבכיף הוא היה מעסיק אותי לחדר כושר כמדריך...
רק שהוא חייב יענו תעודה מזדיינת כזאת
קיצר... אם אני משיג איזושהי תעודה אני יכול להיות מדריך...
ותאמין לי אחי... ביננו... זה לא התעודה מה שחשוב
זה הנסיון
בנאדם עם תעודה שבחיים לא הרים משקולת אני לא סומך עליו בשיט
בנאדם בלי תעודה שמתאמן כבר 15 שנה אני סומך עליו כמעט בעיניים עצומות... ואני אומר את זה מנסיון שלי
הנסיון עושה את ההבדל...
עכשיו בקשר לדבר השני שלך...
זאת טעות מצדך להגיד דבר כזה פה
אולי אתה לפי מה שהבנתי כבר בן 20 ככה או יותר ויכול בנחת לקחת מי גבינה וכאלה...
אבל ילדים בגיל 15-16 ואפילו 18 לא צריכים את זה...!!
ככל שאתה עולה בגיל חילוף החומרים שלך נעשה איטי יותר ובשביל לגדול אתה צריך יענו לדחוף לעצמך חלבונים בכוח דרך דברים כמו מי גבינה ואבקות למינהם
זה טעות להתחיל עם זה כי אם הגוף מתחיל לצרוך אז הוא חייב את זה אחר כך...
אני אישית לא חושב שגם אתה צריך לקחת אלא אם כן המצב שלך ממש נואש ואתה לא מצליח לגדול רק בעזרת אימונים קשים... אבל מה בראש שלך אח שלי |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה לא יזיז לך ....
ואל תעשה כל יום כי באימון אתה כאילו מפרק את השריר ויום אחר כך הוא צריך להבנות מחדש..
או שתתאמן יום כל יום לא
או שתתאמן יום אחד על חלק אחד ויום אחר כך על חלק אחר..
אבל בבטן מזה סט של 10 מה אתה בת?
תעשה 3 סטים של 15 לדוגמא בתור התחלה...
ושבוע הבא תעלה ל 20
וזה לא הגזמה
אם אתה רוצה אתה יכול.....
אם לא תשקיע לא יהיו תוצאות |
| quote: | Originally posted by Rising
אליאור באמת אחי...
אני יודע שאתה יכול הרבה יותר
:sadgreen:
|
וואלה שחר אני יקח תהעצה שלך ויעשה יום כן יום לא..
נארה מה יהיה..
ובלי קשר בת או לא...
אני מדבר איתך על משו בקטנה שאני עושה בבית
שום דבר רציני
אבל תאמין לי ש לעשות 3 סטים של 15 זה לא משו הכי קשה בעולם...
אבל ניקח תעצות שלך שחר..ונתחיל לעבוד קצת על השרירים :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
וואלה שחר אני יקח תהעצה שלך ויעשה יום כן יום לא..
נארה מה יהיה..
ובלי קשר בת או לא...
אני מדבר איתך על משו בקטנה שאני עושה בבית
שום דבר רציני
אבל תאמין לי ש לעשות 3 סטים של 15 זה לא משו הכי קשה בעולם...
אבל ניקח תעצות שלך שחר..ונתחיל לעבוד קצת על השרירים :) |
משהו בקטנה זה 3 סטים של 15....
אם אתה עושה סט של 10 הסוף לא ירגיש את זה אוקי...?
אפילו התכווצות שרירים לא תהיה לך ...
אם אתה אומר ש 3 של 15 לא קשה לך אז זה מצוין תעביר ל 3 של 25
ככה אתה צריך לראות את זה אחי
תעשה את המקסימום שאתה יכול
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בקשר לחלק הראשון...
אני לא מחייב אף אחד לקחת את העצות שלי... בכל זאת זה רק עצות
אבל רק שתהיה בעניין שהאחראי על החדר כושר פה אמר לי שבכיף הוא היה מעסיק אותי לחדר כושר כמדריך...
רק שהוא חייב יענו תעודה מזדיינת כזאת
קיצר... אם אני משיג איזושהי תעודה אני יכול להיות מדריך...
ותאמין לי אחי... ביננו... זה לא התעודה מה שחשוב
זה הנסיון
בנאדם עם תעודה שבחיים לא הרים משקולת אני לא סומך עליו בשיט
בנאדם בלי תעודה שמתאמן כבר 15 שנה אני סומך עליו כמעט בעיניים עצומות... ואני אומר את זה מנסיון שלי
הנסיון עושה את ההבדל... |
אתה טועה אחושרמוטה לדעתי..
כי כמו שאמרתי אח שלי לדוגמא מתאמן כבר כמעט 10 שנים והוא באמת חייה ויש לו ניסיון אבל יש דברים שהוא לא מוסמך להגיד לבנאדם והוא לא יכול להגיד ולא יודע להגיד כי הוא לא למד את זה.
לעומתו יכול לבוא בנאדם שלמד בוינגייט להיות מדריך ספורט וקיבל תעודה אחרי שבדקו שהוא באמת יודע, ואמנם הוא לא יהיה חייה כמו אחי אבל מבחינת ידע הוא לא יראה את אחי ממטר ואני מעדיף בנאדם כזה... |
|
|
| MASTERsplinter |
רק עכשיו ראיתי את הפוסט הנפלא..
וכל מה שיש לי לומר זה שTHI MURL NVU,H KV,JHK KV,TNI NDHK 13 URMUH KV,JHK NDHK 16FFV AVDU; NUFI KGBHHI//
edit..
אין לי זין לתקן.. |
|
|
| Eitan E |
רועי אני לא מסכים איתך עם הקטע של הנסיון כי למי שיש נסיון יודע רק מה עובד עליו יותר אבל חוץ מנסיון צריך ידע צריך לדעת מה עובד על הבייספס -דו ראשי , טרייספס-תלת ראשי או למשל לטימוס דורסי
וישנם אנשים שיש להם כל מיני בעיות בשרירים אז צריך להתאים להם משהו מיוחד או תרגילים שיש להם סבירות לפחות דלקות ופציעות כמו למשל לא להתאמן במשקולות חופשיים
ויש עוד קטע שהיום מכוני כושר נחשבים יכולים לקבל בנאדם שיש לו תעודה של מורה לספורט או חרטא כזה לעומת זאת יש אנשים שעושים מסלול אחר והם
מבינים יותר בקטע של השרירים ופיתוח גוף ויש להם גם ידע נרחב בתזונה
וצריך לשנות את הבית זונות הזה
עוד דבר שמפליא אותי שאנשים בטרד הזה מסכימים לעצות כמו תורה מסיני
ועוד משהו שהדהים אותי בלי להעליב ראיתי בפוסטים קודמים שרשמת למישהו תוכנית ואמרת שאתה מתאמן רק שנה בחדר כושר , אם ככה אם חס וחלילה קורה
לבנאדם משהו מה אתה יכול להגיד לו אחרי זה ,זה חוסר אחריות , אתה
פושע אתה קרימינל אותך למשטרה
עכשיו בקשר לדבר השני לא השתמשתי במילה אבקות כי אבקות לוקחים אלה שרוצים להתפתח ואין להם סדר תזונה נכון - או בקיצור לא אוכלים מה שצריך בשביל לגדול דגים גבינות בשר ביצים...
אני אישית לא נוגע באבקות כי רובן זה רק כימיקלים וזה בזבוז כסף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Eitan E
רועי אני לא מסכים איתך עם הקטע של הנסיון כי למי שיש נסיון יודע רק מה עובד עליו יותר אבל חוץ מנסיון צריך ידע צריך לדעת מה עובד על הבייספס -דו ראשי , טרייספס-תלת ראשי או למשל לטימוס דורסי
וישנם אנשים שיש להם כל מיני בעיות בשרירים אז צריך להתאים להם משהו מיוחד או תרגילים שיש להם סבירות לפחות דלקות ופציעות כמו למשל לא להתאמן במשקולות חופשיים
עוד דבר שמפליא אותי שאנשים בטרד הזה מסכימים לעצות כמו תורה מסיני
ועוד משהו שהדהים אותי בלי להעליב ראיתי בפוסטים קודמים שרשמת למישהו תוכנית ואמרת שאתה מתאמן רק שנה בחדר כושר , אם ככה אם חס וחלילה קורה
לבנאדם משהו מה אתה יכול להגיד לו אחרי זה ,זה חוסר אחריות , אתה
פושע אתה קרימינל אותך למשטרה
עכשיו בקשר לדבר השני לא השתמשתי במילה אבקות כי אבקות לוקחים אלה שרוצים להתפתח ואין להם סדר תזונה נכון - או בקיצור לא אוכלים מה שצריך בשביל לגדול דגים גבינות בשר ביצים...
אני אישית לא נוגע באבקות כי רובן זה רק כימיקלים וזה בזבוז כסף |
הנסיון עושה את ההבדל וזה בדוק!!
אני אומר לך שאנשים בחדר כושר לקחו תוכנית אימונים מאיזה רץ מרתון שיש לו תעודה מוינגייט ואז באו לאחד עם תעודה גם אבל חמור והוא שינה להם את התוכנית ואמר שזה זבל מה שהוא הביא להם... ואני מסכים איתו לגמרי
בתאוריה הוא יכול להביא אותה... אבל הוא לא יודע בדיוק איך זה משפיע כי הוא לא עשה את זה...
עכשיו תעשה לי טובה... לא אמרתי שאני מספר 1 בידע... אבל אני רק יכול להגיד לך שאם אני הולך לוינגייט לעשות את הקורס הזה... זה לא יחדש לי יותר מדי... ואני סגור על זה!!
עכשיו אתה צודק בקשר לטמטום של אז עם זה שהייתי מתאמן שנה והבאתי תוכנית אימונים... אבל זכור שזה רק בגדר עצות...
ואם תסתכל על התאריך של הפוסט הזה תראה שהוא מלפני יותר משנה וחצי...
אני פשוט רואה אנשים שעובדים לא נכון ומתקן אותם
אם זה חברים, פה, או בחדר כושר אנשים שאני לא מכיר
אתה יודע מה זה לראות מישהו עושה משהו שישבור לו על בטוח את הגב ולא להגיד מילה?
זה פשע!!
ובקשר לאבקות...
אולי מי גבינה זה לא בדיוק כמו אבקות
אבל זה ריכוז מוגזם ביותר של חלבונים ותאמין לי שילד בגיל הזה לא צריך כזה דבר!!!
וגם מתחילים לקחת דברים כאלה רק אחרי הרבה זמן של עבודה שכבר לא רואים יותר מדי תוצאות ולא גודלים
אם התחלת אתה לא יכול להפסיק כי הגוף שלך צורך את זה... זה הפאק!! |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וקוסמיק...
אין שום קשר בין זה שהוא לא מכופף את הברכיים לבין המרפקים...
זה סתם בולשיט
למרות שבאמת כשהוא מרים הוא צריך להשאיר את המרפקים צמודים לגוף ולא להזיז אותם... ושרק היד תעבוד...
כי גם אתה מקבל תנופה מהכתף וזה מאבד מהערך של התרגיל... וגם יכול לדפוק אותך בכתף או במקומות אחרים |
אני אמרתי שיש קשר בין הברכיים למרפקים? |
|
|
| Eitan E |
תשמע אני לא מכיר את האנשים שאתה מדבר עליהם אז ככה שאני לא יכול לתת תגובה רצינית אבל בדרך כלל תלוי במה שהמתאמן רוצה אם הוא רוצה לעבוד על סיבולת לב ריאה - אירובי שבגלל זה הוא הלך לרץ מרתון
או שהוא רוצה לעבוד על ניפוח שכנראה זה מה שהמאמן השני הבין בו ובגלל זה היה ניגוד
את הדבר הזה אני לא מבין מה רוצים להשיג
ולגבי מי גבינה - מי גבינה יש אפילו בגבינה בולגרית שיש שם 16 גרם ל100
גרם שזו לא כמות כזאת גדולה כמו שאתה מציג
שתבין בגבינה לבנה יש בערך 10 גרם ל100 גרם אז עוד מעט תגיד לי לא לאכול גבינה לבנה
ולא כל מי שלא מצליח לגדול צריך לאכול כמו שצריך אני מדבר לאלה שרוצים לראות תוצאות שיבואו די מהר יחסית - תלוי לחילוף חומרים(מטאבוליזם(
ואני לא מבין על איזה טווח גילאים מדובר כאן אני מעריך שזה 17 ומעלה תקן אותי אם אני טועה
לגבי התזונה אלה דברים בדוקים כי הייתי לפני חודש אצל דיאטנית קלינית שהייתה בחדר כושר שלי
originaly posted by hell copter:
אתה עושה את אותה טעות כמו המון אנשים
אל תעשה כל יום בטן שכיבות שמיכה ומתח!!
זה לא בריא... זה יכול ליצור עומס על השרירים ובלי כל קשר אתה לא נותן לשרירים שלך להתפתח
*עוד תיקון אחד בטן אפשר לעבוד כל יום כי שרירי בטן הם לא כמו שרירי הגב כתפיים... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Eitan E
ואני לא מבין על איזה טווח גילאים מדובר כאן אני מעריך שזה 17 ומעלה תקן אותי אם אני טועה
|
אני ועוד אחד פה
קרייזי משהו
בני 14
הרוב פה זה 17+
אגב בטן הדבר היחיד שאני עושה בבית
כל השאר יש לי את המקום והזמן הקבועים.. :] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Eitan E
*עוד תיקון אחד בטן אפשר לעבוד כל יום כי שרירי בטן הם לא כמו שרירי הגב כתפיים... |
גם אני חשבתי ככה
אבל היו לי שיחות עם אנשים שמבינים מאוד מכל הקטע והם אמרו שלמרות שהבטן היא קבוצת שרירים וגם לוקח להם להתאושש הרבה יותר מהר...
כדאי לעשות 3-4 אימונים כמו שצריך על הבטן בשבוע במקום כל יום חפיף
ככה אתה נותן לבטן להבנות ממש טוב |
|
|
|
|