|
חדר כושר (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
האמת היא שיש לי כבר תוכנית, אבל אני אשלב את מה שאמרת לי בפנים...
יקח לי עוד חצי שעה כל פעם, אבל אולי זה יהיה שווה את זה :D |
|
|
| Hell_Copter |
סבבה אחי
אם אתה רוצה אני יבנה לך תכנית אימונים שווה פי אלף ממה שיגידו לך שם
למה אנימכיר את הסוג של המדריכים שם
יש הרבה אנשים אז מחפפים איתך כדי להספיק עם כולם
ספר על התוצאות אחרי שתתאמן בשיטה הזאת |
|
|
| s0undw4v3 |
לא הם דווקא סבבה בקטע של התוכניות האישיות...
קובעים פגישה עם המאמן שקובע תוכנית אישית לכל אחד..
לוקח איזה שעה, להרכיב תוכנית ולהסביר איך עובדים עם כל מכשיר
ויש שם גם המון מכשירים
אבל תמיד טוב לקבל עצות ממי שמבין :D |
|
|
| Hell_Copter |
ובשביל זה אני פה :D
למה אני מרגיש שזאת שיחה רק ביני ובין נועם?!
אף אחד לא רוצה עזרה בבניית תכנית אימונים?
:conf: |
|
|
| dj alonzo |
וואי.. אתמול היה לנו אימון קצר, ואחרי זה עשינו הרבה חדר כושר...
אז עבדתי הרבה על הידיים בניגוד לבד"כ... הרמתי משקולות 10 קילו כל יד 20 חזרות, אחרי זה עבדתי פרפר עם משקולות 35 קילו, אחרי זה עשיתי קצת רגליים עם 30 קילו, ואז עשיתי תרגילים מיוחדים לשחייה, זה שבר שקשה להסביר אבל זה גומר אותך לאללה. |
|
|
| DJ-Energy |
טוב אז ככה
אני צריך מישהו שיעזור לי לבנות תוכנית טובה
אני צריך להוריד שומן ולעבוד יותר על שרירי הבטן והידיים
any takers? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
טוב אז ככה
אני צריך מישהו שיעזור לי לבנות תוכנית טובה
אני צריך להוריד שומן ולעבוד יותר על שרירי הבטן והידיים
any takers? |
אני יבנה לך בכיף!!!!
אניישלח אחר כך פוסט כי אין לי זמן עכשיו |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
טוב אז ככה
אני צריך מישהו שיעזור לי לבנות תוכנית טובה
אני צריך להוריד שומן ולעבוד יותר על שרירי הבטן והידיים
any takers? |
חה חה חה חה :D
זה הולך סתם ככה...
עצות
תתחיל לרוץ........
ללכת לחדר כושר לא יוריד לך שומנים
אבל בטח לא אנחנו אלה שצריכים לבנות תוכנית
אני כבר לא עובד עם תוכנית...
אבל זה הכל תלוי איזה מכשירים יש... |
|
|
| Hell_Copter |
אתה צעיר מדי כדי לעבוד בחדר כושר נכון?!
בשביל הבטן אני יביא לך כמה תרגילים:
זה מה שאני עושה... דבר חייתי ביותר
זה 5 תרגילים שאתה עושה אותם רצוף מבלי לנוח בינהם
אחרי שעשית אותם סיימת את האימון
תרגיל 1 - כפיפות בטן רגילות
ידיים על המצח או על האוזניים ולא על הצוואר כדי לא ליצור מתח עליו
אתה עולה עד שהמרפקים נוגעים בברכיים ואז יורד... לא יורדים עד הסוף אלא עד שחלק מהגב נוגע בריצפה... תמיד שהבטן תהיה מתוחה
תרגיל 2 - אלכסונים
אתה שוכב על הצד עם הרגליים אבל החלק העליון שלך צריך להיות כמעט כולו על הריצפה. יד אחת על האוזן ויד שניה בצד הגוף
אתה עולה למעלה והיד שעל האוזן עולה לכיוון הצד השני
תרגיל 3 - אלכסונים לצד השני
בדיוק אותו דבר רק שהרגליים הפוכות ואז זה עובד על הצד השני
תרגיל 4 - בטן תחתונה
אתה שוכב על הריצפה עם רגליים ישרות אבל מורות טיפה מעל הריצפה
אז אתה לוקח את הרגליים ומעלה אותם למעלה תוך כדי הרמת התחת טיפה
תרגיל קטלני ביותר
תרגיל 5 - עליות
מחזיקים את הרגליים ישרות למעלה
ואז עם הידיים מנסים לגעת בקרסוליים
כל תרגיל עושים 20 חזרות מבלי לנוח בין התרגילים
אם משהו לא מובן נא לשאול אותי
:cool: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חה חה חה חה :D
זה הולך סתם ככה...
עצות
תתחיל לרוץ........
ללכת לחדר כושר לא יוריד לך שומנים
אבל בטח לא אנחנו אלה שצריכים לבנות תוכנית
אני כבר לא עובד עם תוכנית...
אבל זה הכל תלוי איזה מכשירים יש... |
יש לי מכון כושר בבית אחי
אבל אחוש מכון
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
יא מליין!
לפני הכל תדע
חדר כושר לא מרזה
אתה חייב להפסיק לעשן
ותתחיל לרוץ(אאאאאאאאאאאאם נמרוד....... שתחזור תראה את הודעה הזאת)
אני עכשיו חזרתי לרוץ אחרי שהיו לי בעיות(עדיין יש לי :( ) בברך אל תשאל
גם בכתף ... אני חוזר עכשיו מקווה הכל טוב |
|
|
| MoSH_MaN |
רגע...אתה לא בן 13?
בעקרון אסור לך
וגם אם תלך תדע שאסור לך לעשות משקלים גבוהים אלא משקלים שלא יהיו יותר מידי קלים אבל גם לא יותר מדי קשים
אלא אם אתה רוצה לעצור לך את הגדילה... :) |
|
|
|
|