return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
חדר כושר (pg. 4)
View this Thread in Original format
s0undw4v3
האמת היא שיש לי כבר תוכנית, אבל אני אשלב את מה שאמרת לי בפנים...
יקח לי עוד חצי שעה כל פעם, אבל אולי זה יהיה שווה את זה :D
Hell_Copter
סבבה אחי

אם אתה רוצה אני יבנה לך תכנית אימונים שווה פי אלף ממה שיגידו לך שם
למה אנימכיר את הסוג של המדריכים שם
יש הרבה אנשים אז מחפפים איתך כדי להספיק עם כולם

ספר על התוצאות אחרי שתתאמן בשיטה הזאת
s0undw4v3
לא הם דווקא סבבה בקטע של התוכניות האישיות...

קובעים פגישה עם המאמן שקובע תוכנית אישית לכל אחד..
לוקח איזה שעה, להרכיב תוכנית ולהסביר איך עובדים עם כל מכשיר
ויש שם גם המון מכשירים

אבל תמיד טוב לקבל עצות ממי שמבין :D
Hell_Copter
ובשביל זה אני פה :D

למה אני מרגיש שזאת שיחה רק ביני ובין נועם?!

אף אחד לא רוצה עזרה בבניית תכנית אימונים?
:conf:
dj alonzo
וואי.. אתמול היה לנו אימון קצר, ואחרי זה עשינו הרבה חדר כושר...
אז עבדתי הרבה על הידיים בניגוד לבד"כ... הרמתי משקולות 10 קילו כל יד 20 חזרות, אחרי זה עבדתי פרפר עם משקולות 35 קילו, אחרי זה עשיתי קצת רגליים עם 30 קילו, ואז עשיתי תרגילים מיוחדים לשחייה, זה שבר שקשה להסביר אבל זה גומר אותך לאללה.
DJ-Energy
טוב אז ככה
אני צריך מישהו שיעזור לי לבנות תוכנית טובה
אני צריך להוריד שומן ולעבוד יותר על שרירי הבטן והידיים
any takers?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב אז ככה
אני צריך מישהו שיעזור לי לבנות תוכנית טובה
אני צריך להוריד שומן ולעבוד יותר על שרירי הבטן והידיים
any takers?


אני יבנה לך בכיף!!!!
אניישלח אחר כך פוסט כי אין לי זמן עכשיו
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב אז ככה
אני צריך מישהו שיעזור לי לבנות תוכנית טובה
אני צריך להוריד שומן ולעבוד יותר על שרירי הבטן והידיים
any takers?


חה חה חה חה :D

זה הולך סתם ככה...

עצות

תתחיל לרוץ........

ללכת לחדר כושר לא יוריד לך שומנים

אבל בטח לא אנחנו אלה שצריכים לבנות תוכנית

אני כבר לא עובד עם תוכנית...

אבל זה הכל תלוי איזה מכשירים יש...
Hell_Copter
אתה צעיר מדי כדי לעבוד בחדר כושר נכון?!

בשביל הבטן אני יביא לך כמה תרגילים:
זה מה שאני עושה... דבר חייתי ביותר

זה 5 תרגילים שאתה עושה אותם רצוף מבלי לנוח בינהם
אחרי שעשית אותם סיימת את האימון

תרגיל 1 - כפיפות בטן רגילות
ידיים על המצח או על האוזניים ולא על הצוואר כדי לא ליצור מתח עליו
אתה עולה עד שהמרפקים נוגעים בברכיים ואז יורד... לא יורדים עד הסוף אלא עד שחלק מהגב נוגע בריצפה... תמיד שהבטן תהיה מתוחה

תרגיל 2 - אלכסונים
אתה שוכב על הצד עם הרגליים אבל החלק העליון שלך צריך להיות כמעט כולו על הריצפה. יד אחת על האוזן ויד שניה בצד הגוף
אתה עולה למעלה והיד שעל האוזן עולה לכיוון הצד השני

תרגיל 3 - אלכסונים לצד השני
בדיוק אותו דבר רק שהרגליים הפוכות ואז זה עובד על הצד השני

תרגיל 4 - בטן תחתונה
אתה שוכב על הריצפה עם רגליים ישרות אבל מורות טיפה מעל הריצפה
אז אתה לוקח את הרגליים ומעלה אותם למעלה תוך כדי הרמת התחת טיפה
תרגיל קטלני ביותר

תרגיל 5 - עליות
מחזיקים את הרגליים ישרות למעלה
ואז עם הידיים מנסים לגעת בקרסוליים


כל תרגיל עושים 20 חזרות מבלי לנוח בין התרגילים

אם משהו לא מובן נא לשאול אותי
:cool:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


חה חה חה חה :D

זה הולך סתם ככה...

עצות

תתחיל לרוץ........

ללכת לחדר כושר לא יוריד לך שומנים

אבל בטח לא אנחנו אלה שצריכים לבנות תוכנית

אני כבר לא עובד עם תוכנית...

אבל זה הכל תלוי איזה מכשירים יש...


יש לי מכון כושר בבית אחי
אבל אחוש מכון
:)

MoSH_MaN
יא מליין!

לפני הכל תדע

חדר כושר לא מרזה
אתה חייב להפסיק לעשן
ותתחיל לרוץ(אאאאאאאאאאאאם נמרוד....... שתחזור תראה את הודעה הזאת)

אני עכשיו חזרתי לרוץ אחרי שהיו לי בעיות(עדיין יש לי :( ) בברך אל תשאל

גם בכתף ... אני חוזר עכשיו מקווה הכל טוב
MoSH_MaN
רגע...אתה לא בן 13?

בעקרון אסור לך

וגם אם תלך תדע שאסור לך לעשות משקלים גבוהים אלא משקלים שלא יהיו יותר מידי קלים אבל גם לא יותר מדי קשים

אלא אם אתה רוצה לעצור לך את הגדילה... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement