return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
חדר כושר (pg. 20)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
אחרי יותר מידי זמן שלא התאמנתי...
עוד מעט מגיע הקיץ..
אז צריך להתחיל

בכל מקרה שאלה לי אליכם..
כשאני מרים משקולות יד רגילות...
אני אמור להרים אותם בצורה של 90 מעלות מצידי הגוף כלפי הכתפיים..
או למתוח את כל היד למטה ולהרים עד הכתף, וכמובן להוריד בחזרה למטה ?


תודה


לדעתי השיטה הראשונה תופסת.
KrazyDJs
quote:
Originally posted by markfeldman
לדעתי השיטה הראשונה תופסת.


תודה :)
אני אתאמן ככה..
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אחרי יותר מידי זמן שלא התאמנתי...
עוד מעט מגיע הקיץ..
אז צריך להתחיל :)

בכל מקרה שאלה לי אליכם..
כשאני מרים משקולות יד רגילות...
אני אמור להרים אותם בצורה של 90 מעלות מצידי הגוף כלפי הכתפיים..
או למתוח את כל היד למטה ולהרים עד הכתף, וכמובן להוריד בחזרה למטה ?

:wtf:
תודה :)


זה שני תרגילים שונים!!
תלוי מה בא לך לעשות!
אם אתה עושה תתרגיל הראשון זה עובד על יד קדמית
ואם אתה עושה תתרגיל השני הוא עובד בכלל על כתפיים...לפחות כמו שתיארת את זה

אין לך מדריכים במכון?
יש עוד תרגיל ד"א
שב על כיסא תפתח רגליים
קח משקולת ביד אחת שים את המרפק על הרגל שלך קצת מעל הברך
ופשוט תוריד את היד עם המשקולת עד למטה ותרים עד החזה
בשביל התרגיל הזה תצטרך לבקש ממישו שידגים לך שלא תהרוס תגב
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
זה שני תרגילים שונים!!
תלוי מה בא לך לעשות!
אם אתה עושה תתרגיל הראשון זה עובד על יד קדמית
ואם אתה עושה תתרגיל השני הוא עובד בכלל על כתפיים...לפחות כמו שתיארת את זה

אין לך מדריכים במכון?
יש עוד תרגיל ד"א
שב על כיסא תפתח רגליים
קח משקולת ביד אחת שים את המרפק על הרגל שלך קצת מעל הברך
ופשוט תוריד את היד עם המשקולת עד למטה ותרים עד החזה
בשביל התרגיל הזה תצטרך לבקש ממישו שידגים לך שלא תהרוס תגב


מתאמן בבית...בינתיים אין כסף ללכת למכון..
אולי אני אצליח לסדר את העבודה במקדונלדס עוד לפני הקיץ ואני ארשם גם לחדר כושר...


בכל מקרה מה שתהכוונתי זה שבעמידה...
אתה פשוט עם היד משו כמו עד הרגל, ז"א היד במצב אנכי, ואז מרים עד החזה \ כתף...

ותודה על התרגיל..אני אשאל חבר שבמכון או משו :)
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מתאמן בבית...בינתיים אין כסף ללכת למכון..
אולי אני אצליח לסדר את העבודה במקדונלדס עוד לפני הקיץ ואני ארשם גם לחדר כושר...


בכל מקרה מה שתהכוונתי זה שבעמידה...
אתה פשוט עם היד משו כמו עד הרגל, ז"א היד במצב אנכי, ואז מרים עד החזה \ כתף...

ותודה על התרגיל..אני אשאל חבר שבמכון או משו :)


מז"א "פשוט עם היד משו כמו עד הרגל" ? תזהר מתרגילים בעמידה אם לא תעשה נכון אתה תדפוק תגב
תעמוד עם רגליים כפופות
תצמיד את שני המרפקים למותניים
תתפוס את שני המשקולות ביד
וממצב שהיד שלך ב90 מעלות תרים אותה כמעט עד הכתף ותשמור על המרפקים שלך צמודים למותניים, תוריד את היד ואז תעלה את השניה
אל תעשה את זה עם שתי הידיים ביחד ואז זה יותר ישפיע..
KrazyDJs


יד שמאלית...זאת שאני יענו עושה אגרוף..
קיצר תחשוב שיש לי ביד הזאת עכשיו משקולת..
אז אני מרים משם עד הכתף, ומוריד חזרה לשם..


מקווה שזה יותר ברור
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
תזהר מתרגילים בעמידה אם לא תעשה נכון אתה תדפוק תגב
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs


יד שמאלית...זאת שאני יענו עושה אגרוף..
קיצר תחשוב שיש לי ביד הזאת עכשיו משקולת..
אז אני מרים משם עד הכתף, ומוריד חזרה לשם..


מקווה שזה יותר ברור


אוקי
כן זה התרגיל האחרון שכתבתי..
תעשה את זה עם שתי הידיים
כל יד בתורה
ותצמיד את המרפקים למותניים!!!! זה חשוב!!! תשמור על מרפקים צמודים אפילו כשאתה מרים את הידיים! ותעשה את התרגיל לאט לא מהר
ותכפוף את הרגליים קצת בשביל לשמור על הגב! תרגילים בעמידה מסוכנים
-CosmicFire-
אני לא מציע לך לעבוד ככה
תצמיד מרפקים לצדי הגוף
תרים את המשקולת לכיון הכתף שיהיה לך את ה10-15ס"מ מרחק ממנה
וכשאתה מוריד
אל תישר את המרפק
תקרב אותו לכוון הרגל
ותשמור על מרחק של 15ס"מ מהרגל
לא ליישר מרפק
ותזהר שאתה עובד בעמידה
עדיף בישיבה עם גב ישר
Shahar
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני לא מציע לך לעבוד ככה
תצמיד מרפקים לצדי הגוף
תרים את המשקולת לכיון הכתף שיהיה לך את ה10-15ס"מ מרחק ממנה
וכשאתה מוריד
אל תישר את המרפק
תקרב אותו לכוון הרגל
ותשמור על מרחק של 15ס"מ מהרגל
לא ליישר מרפק
ותזהר שאתה עובד בעמידה
עדיף בישיבה עם גב ישר


מה החלק הראשון שונה ממה שאמרתי?
ומזה ליישר לכיוון הרגל?
כשהוא מצמיד תמרפקים לגוף הם נשארים שם נקודה אין דרך אחרת לתרגיל הזה
כל דרך אחרת מסכנת לו תגוף או תעשה תתרגיל פחות אפקטיבי.
בעמידה יש יותר שטח פעולה פשוט עושים את זה עם רגליים כפופות

DJ Alex E.
אוי איפה איתן איפה איתן חחחחח תראה איזה באמפ עשו לכבודך בנאדם!יאלה תחזור להיות פעיל בפורום ;)
KrazyDJs
תודה חברה...:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
Privacy Statement