return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
חדר כושר (pg. 3)
View this Thread in Original format
dj alonzo
quote:
Originally posted by Izzy
hey alonzo, just remember to take a day off once in a while, get a comfy spot and become a lazy bum for a day... the next day you'll have twice the energy ;) :p

no but actually for working out, i say the two most important things other then the work out it self is, sleep & food. get a lot of both and you'll be on top of the world


Don't worry, i take some time off once in a while:)
And about food - i eat like a bull! i don't stop eating!:D
About Sleep - that's a prob, i almost get no sleep... i sleep about 6 hours a night, and on weekends i party pretty hard so i sleep even less..:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
בחזה אני עושה חימום 20 קילו
ואז אני עושה 2 סטים
סט ראשון של 30 10 חזרות
ואז 35 10 חזרות
זאת אומרת שאני מרים 13 כל צד כי המוט שוקל 8

אבל אני בעיקרון רק מתחיל בחדר כושר אז אסור שאני יעמיס על עצמי יותר
מידי, אז בנתיים המשקל הזה מספיק לי

ואני גם עושה עוד תרגילים אחרים לחזה


אני מתחיל בלי ממש חימום
סט ראשון אני מרים 20 על צד מה שאומר 60 קילו (המוט שוקל 20)1
סט שני אני מרים עוד פעם 60
סט שלישי אני מרים 65
וסט רביעי אני מסיים עם 70 קילו

אחר כך אני עושה חזה עליון
פרפר עם משקולות חופשיות
וחזה עליון עם משקולות חופשיות

אימון חייתי!!!
s0undw4v3
נרשמתי לשייפ לפני איזה חודש

אני עושה דבר ראשון חימום על הליכון, אופניים, חתירה ומסלול אליפטי סה"כ שעה עד שעה וחצי ואז עושה 3 סטים של 10 לרוב על הזרועות והגב (יש גם רגליים אבל זה לא ממוקד כל כך לדעתי) וכפיפות בטן.

אני מעדיף להרים משקולות או לעבוד עם מכשירים על משקל נמוך עד סביר ולהרגיש את השרירים מתחממים ועובדים לאט לאט :D

משקולות - לא לעבור את ה-6 קילו כל יד
ומכשירים בדרך כלל משקל של 11-24 קילו בערך...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
נרשמתי לשייפ לפני איזה חודש

אני עושה דבר ראשון חימום על הליכון, אופניים, חתירה ומסלול אליפטי סה"כ שעה עד שעה וחצי ואז עושה 3 סטים של 10 לרוב על הזרועות והגב (יש גם רגליים אבל זה לא ממוקד כל כך לדעתי) וכפיפות בטן.

אני מעדיף להרים משקולות או לעבוד עם מכשירים על משקל נמוך עד סביר ולהרגיש את השרירים מתחממים ועובדים לאט לאט :D

משקולות - לא לעבור את ה-6 קילו כל יד
ומכשירים בדרך כלל משקל של 11-24 קילו בערך...


לפי שיטת העבודה שלך אתה מחטב

כמה חזרות אתה עושה בכל דבר?
s0undw4v3
אני עושה 3 סטים של 10 בכל מכשיר כולל כפיפות הבטן
חוץ מהחימום כמובן...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
אני עושה 3 סטים של 10 בכל מכשיר כולל כפיפות הבטן
חוץ מהחימום כמובן...


אוקיי... אז אתה לא בדיוק מחטב

אתה רוצה לנפח?
מה בדיוק אתה רוצהלעשות?
s0undw4v3
אני רוצה לחטב, להוריד שומן (:D), לעבוד חזק על השרירי בטן ורגליים - כי זה מה שחסר לי עכשיו...
זרועות, כתפיים וגב - הכל סבבה :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
אני רוצה לחטב, להוריד שומן (:D), לעבוד חזק על השרירי בטן ורגליים - כי זה מה שחסר לי עכשיו...
זרועות, כתפיים וגב - הכל סבבה :D


עצה שלי...
תעלה משקלים ותעשה 12 חזרות כל דבר
אל תעלה למשקלים שאתה לא מסוגל לסגור 12 חזרות איתם

אם אתה רוצה להוריד שומן ולחטב אז זה חשוב לרוץ הרבה
אז תעלה על מסילה או סתם ברחוב ותרוץ 40 דקות או חצי שעה

אני עושה בעקרון תכנית חיטוב אבל אני לא רץ ריצות ארוכות בכלל
המאמן שלי אמר לי לא לרוץ כי אז זה דופק לי את הספרינט
s0undw4v3
סלח לי על הבורות, אבל חזרות = סטים ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
סלח לי על הבורות, אבל חזרות = סטים ?


סטים = סטים
חזרות = מספר פעמים שאתה מרים את המשקל

s0undw4v3
אה אוקיי :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
אה אוקיי :D


תשתמש במה שאמרתי??

אם מישהו צריך עזרה בלבנות תכנית אימונים אני בכיף יעזור לו
אני די מבין בזה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement