|
חדר כושר (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj alonzo |
| אההה, וגם הרבה פעמים אנחנו שוחים עם משקולות על הרגליים.... ככה זה הרבה יותר מפעיל את השרירים ברגליים.:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
וחוץ מהאימונים והחדר כושר, גם כל יום בבית אני (כל הקבוצה - אנחנו חייבים) מרים משקולות, אבל לא משקלים רציניים, 5 קילו ככה. |
אתה מדבר חזה?
יעני מוט עם 5 קילו כל צד? |
|
|
| dj alonzo |
| .לא.... משקולות 5 קילו-6 קילו כל יד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
.לא.... משקולות 5 קילו-6 קילו כל יד |
אההה
ובטח אתה עושה גם איזה 20 חזרות ככה
אני הגעתי ל 17.5 קילו כל צד 8 חזרות ליד
אבל עכשיו הורדתי משקל וחזרות
אז אני עושה 15 קילו 12 חזרות |
|
|
| dj alonzo |
| בחדר כושר אנחנו עושים משקלים רציניים... בבית אנחנו רק עושים את זה כדי שהשרירים לא יתקררו, כאילו שימשיכו לעבוד... לא כ"כ בשביל לחזק את הידיים. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
בחדר כושר אנחנו עושים משקלים רציניים... בבית אנחנו רק עושים את זה כדי שהשרירים לא יתקררו, כאילו שימשיכו לעבוד... לא כ"כ בשביל לחזק את הידיים. |
סבבה
מעניין אותי כמה אתם עושים במשקלים רציניים
וכמה בחזה... :cool: |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני רשום בחדש כושר, זה נחשב???
:D :D :D
(אין לי זמן להתאמן, אני עלצן בטטה(יותר במובן של קאוצ' פוטאיטו) חחחח) |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סבבה
מעניין אותי כמה אתם עושים במשקלים רציניים
וכמה בחזה... :cool: |
אנחנו בקושי עושים במשקלים חזה... הפעם האחרונה שעשיתי את זה הייתה בערך לפני חודש וחצי.. אז אני לא זוכר כמה עשיתי.
ככה במשקולות בחדר כושר אני עושה בערך 12-13 קילו כל יד.. |
|
|
| dj alonzo |
| אבל אנחנו עושים חדר כושר אחרי אימון.... אז אנחנו כבר עייפים |
|
|
| Izzy |
hey alonzo, just remember to take a day off once in a while, get a comfy spot and become a lazy bum for a day... the next day you'll have twice the energy ;) :p
no but actually for working out, i say the two most important things other then the work out it self is, sleep & food. get a lot of both and you'll be on top of the world |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בחזה אני עושה חימום 20 קילו
ואז אני עושה 2 סטים
סט ראשון של 30 10 חזרות
ואז 35 10 חזרות
זאת אומרת שאני מרים 13 כל צד כי המוט שוקל 8
אבל אני בעיקרון רק מתחיל בחדר כושר אז אסור שאני יעמיס על עצמי יותר
מידי, אז בנתיים המשקל הזה מספיק לי
ואני גם עושה עוד תרגילים אחרים לחזה |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב תשמעו מי שמתחת לגיל 16 או לא סיים להתפתח
אסור לו להעשות משקל קשה!
חייבים לעשות משקל שלא קזה לך אבל לא קל
אם לא תעשו ככה
התהליך גדילה יעצר... |
|
|
|
|