return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
חדר כושר (pg. 6)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
על מה אתה מדבר

coach
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
על מה אתה מדבר

coach


על האימון בטן מוש
ניסית לעשות את מה שאמרתי??
arik
אני הייתי בקפוארה שנתיים
שזה הכושר הכי טוב שיש
אבל הפסקתי אם זה וניסיתי ללכת לחדר כושר הייתי 3 פעמים רצתי
ואחרי ה 3 פעמים האלה בחים לא הלכתי יותר ואני לא ילך

תטמינו לי תישבו בבית תוכלו כמו שצריך ותראו טלוויזה שהיד שלכם בביצים
מי צריך חדר כושר:)

יש לי חבר שרוצה להיות נראה לי מר עולם
הבן אדם פשוט כל יום בחדר כושר ושלוש שעות הוא חולה רציני
הוא רוצה להיות מהאלה בטלוויזה שעושים תנועות מוזרות ומראים את השירים

בכל מקרה אני ידבר איתו שיביא לי תוכנית אומונים קטלנית ביותר
ואני ישים אותה פה
לאלה שרוצים אימון יעיל וקורע שבאמת עוזר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
אני הייתי בקפוארה שנתיים
שזה הכושר הכי טוב שיש
אבל הפסקתי אם זה וניסיתי ללכת לחדר כושר הייתי 3 פעמים רצתי
ואחרי ה 3 פעמים האלה בחים לא הלכתי יותר ואני לא ילך

תטמינו לי תישבו בבית תוכלו כמו שצריך ותראו טלוויזה שהיד שלכם בביצים
מי צריך חדר כושר:)

יש לי חבר שרוצה להיות נראה לי מר עולם
הבן אדם פשוט כל יום בחדר כושר ושלוש שעות הוא חולה רציני
הוא רוצה להיות מהאלה בטלוויזה שעושים תנועות מוזרות ומראים את השירים

בכל מקרה אני ידבר איתו שיביא לי תוכנית אומונים קטלנית ביותר
ואני ישים אותה פה
לאלה שרוצים אימון יעיל וקורע שבאמת עוזר


מי זה החבר שלך?

אני גם יכול להביא תכנית אימונים קטלנית
לזכיר לכם...
גם אני הולך לחדר כושר ונמצא שם איזה 3 שעות כל פעם
עושה אימון של כל הגוף... וזה לוקח זמן
Hell_Copter
*Bump*

הנה רציתם לדבר על חדר כושר אז תעשו את זה פה...
כל השאלות שאתם רוצים לשאול על חדר כושר אני בכיף יענה...
-CosmicFire-
אופניים/הליכה סקי כל הדברים של החימום
דבר אחד בכל פעם
בין חצי שעה לשעה בהתחלה
אחר כך
3סטים
של 15 מכל מכשיר/תרגיל (לפי המשקל שהמאמן מרשה לי כי אני בן 14 אסור לי יותר מדי...)

אחר כך אני מתאגרף על סק איגרוף כמה דקות מוציא תעצבים
אחר כך אם נגיד עשיתי בהתחלה אופניים
אני עושה הליכה/ריצה
או סקי
או משהו אחר של אירובי
אני משתדל לעשות כמה שיותר
בין שעה ולשעה וחצי באימון
בדרך כלל זה שעה..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אופניים/הליכה סקי כל הדברים של החימום
דבר אחד בכל פעם
בין חצי שעה לשעה בהתחלה
אחר כך
3סטים
של 15 מכל מכשיר/תרגיל (לפי המשקל שהמאמן מרשה לי כי אני בן 14 אסור לי יותר מדי...)

אחר כך אני מתאגרף על סק איגרוף כמה דקות מוציא תעצבים
אחר כך אם נגיד עשיתי בהתחלה אופניים
אני עושה הליכה/ריצה
או סקי
או משהו אחר של אירובי
אני משתדל לעשות כמה שיותר
בין שעה ולשעה וחצי באימון
בדרך כלל זה שעה..


מצטער לאכזב אותך אחי...
אבל יש לך אימון של ילדים קטנים שלא ממש תורם
אולי זה נותן לך הרגשה טובה... אבל זה לא ממש תורם
בכלל... אסור להתאמן מגיל 14... זה רק מגיל 15
צריך השגחה מבוקרת אם אתה מתחת ל 15...

ויובל כבר לא בן13-14...
והוא מבין כבר יותר ממה שהוא הבין אז...
-CosmicFire-
ואללה לא ראיתי ממתי זה.. :פ

ורועי אם אני לא טועה נכון?!
מה שרשמתי פה זה ממש בקצרה על מה שאני עושה...
אני עושה הרבה יותר

*ואחי אל תשכח שאני בקושי חודשיים שם...
Shahar
גם בגיל 14 זה פסדר זה לא עניין
כל עוד אתה לא דוחק....כי אתה תזיין תצמך
ובלי משקולות חופשיים
והכי חשוב שמדריך יכין לך תתוכנית ולא לבד
ולדעתי אין מה לדאוג...
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Shahar
גם בגיל 14 זה פסדר זה לא עניין
כל עוד אתה לא דוחק....כי אתה תזיין תצמך
ובלי משקולות חופשיים
והכי חשוב שמדריך יכין לך תתוכנית ולא לבד
ולדעתי אין מה לדאוג...


זה בדיוק מה שאני עושה..

Shahar
אז אין לך מה לדאוג
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ורועי אם אני לא טועה נכון?!
מה שרשמתי פה זה ממש בקצרה על מה שאני עושה...
אני עושה הרבה יותר


אז תזהר רק לא לזיין את עצמך... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement