return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
חדר כושר (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


יש לי מכון כושר בבית אחי
אבל אחוש מכון
:)


מתי אני בא אליך?!?!

באמת כמו שמוש אמר אתה צריך לרוץ
כדי להתפתח יפה חשוב משקולות כדי להתחזק ואירובי כדי לחטב

לידיים תיקח משקולות ואתה 12-15 חזרות ככה איזה 3 סטים
אל תעמיס משקל למה אתה עדיין צעיר
יש לך מוט בבית??
אם כן אז תרים את המוט ככה בעמידה
גם אותו דבר 12 חזרות
לכופף טיפה ברכיים ולא להעמיס משקל
אל תזיז את הגב לא משנה מה קורה
אם ממש קשה לך אל תתאמץ ותעזר בגב אלא תוריד

הבנת את האימון בטן??
MoSH_MaN
אני לא ממליץ לך להקשיב לרועי...

כי הוא לא ראה אותך

אסור לך להתאמן

ולאיזה משקולות אתה מדבר

אתה יכול לעשות עוד שנה רק אירובי לנפח זה מגיל 16 כדאי או אחרי שאתה מסיים להתפתח
DJ-Energy
טוב קיצר מה שאתם אומרים זה שלא טוב להתחיל להרים משקולות מגיל 13-14?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני לא ממליץ לך להקשיב לרועי...

כי הוא לא ראה אותך

אסור לך להתאמן

ולאיזה משקולות אתה מדבר

אתה יכול לעשות עוד שנה רק אירובי לנפח זה מגיל 16 כדאי או אחרי שאתה מסיים להתפתח


צודק... לא ראיתי את יובל
שמע... בטן חשוב לעשות
לא משנה באיזה גיל
חשוב שתהיה בטן חזקה

אני אמרתי שלא יעשה משקלים גבוהים בכלל ושאם קשה לו אז שיוריד את המשקולת
מה הגובה שלך יובל??
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter


צודק... לא ראיתי את יובל
שמע... בטן חשוב לעשות
לא משנה באיזה גיל
חשוב שתהיה בטן חזקה

אני אמרתי שלא יעשה משקלים גבוהים בכלל ושאם קשה לו אז שיוריד את המשקולת
מה הגובה שלך יובל??


1.68-1.70

משהו כזה..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


1.68-1.70

משהו כזה..


אז אתה יחסית גבוה
בשביל כיתה ח זה אפילו אחד הגבוהים
השאלההיא מה הפוטנציאל
עברת כבר את ההורים??
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אז אתה יחסית גבוה
בשביל כיתה ח זה אפילו אחד הגבוהים
השאלההיא מה הפוטנציאל
עברת כבר את ההורים??


עברתי?
בגובה??
את אמא כבר עברתי או בערך אותו גובה
אבא בערך 1.80 אז יש לי עוד קצת..
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב קיצר מה שאתם אומרים זה שלא טוב להתחיל להרים משקולות מגיל 13-14?


איזה משקולות אתה מדבר....?

יש לידיים שאתה עושה אחיזה עילית ואחיזת פשיט


או שאתה מדבר בכלל על מוטות גדולים שלא לא כדאי לך
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


איזה משקולות אתה מדבר....?

יש לידיים שאתה עושה אחיזה עילית ואחיזת פשיט


או שאתה מדבר בכלל על מוטות גדולים שלא לא כדאי לך


אני לא ממש יודע איך להגדיר את זה אחי
אני כאילו מרים משקולות מלמעלה ומוריד אותם למטה
אחרי זה יש מצב כזה שאני בשכיבה ויש לי מוט עם 5 קילו בכל צד ואז אני מרים ככה אני עושה 15
לא יודע איף קוראים לזה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אני לא ממש יודע איך להגדיר את זה אחי
אני כאילו מרים משקולות מלמעלה ומוריד אותם למטה
אחרי זה יש מצב כזה שאני בשכיבה ויש לי מוט עם 5 קילו בכל צד ואז אני מרים ככה אני עושה 15
לא יודע איף קוראים לזה


זה נקרא דחיקה
וזה תרגיל לחזה
זה משקל נמוך מה שאתה עושה ולא נראה לי זה יכול לפגוע בך כרגע
רק אל תשכח לשים לב שהגב התחתון תמיד צמוד למיטה

Hell_Copter
מישהו פה הקשיב לי ועושה את התרגילי בטן שהבאתי??
אני אומר לכם זה קטלני ואני ממש ממליץ עליהם
אני עושה אותם כמעט כל יום
לוקח בדיוק 5 דקות
Hell_Copter
אוקיי
שיניתי טיפה את האימון בטן שלי
בגלל שנראה לי שאני מדבר אל עצמי
אז אני רוצה שמישהו יגיב כדי שאני ישתף אתכם
אחרת... אין טעם כי אני לא אוהב לדבר אל עצמי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement