|
Hjälp, ska köpa dj-utrustning! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by whippet
Sidan fungerar ej? =( |
http://www.laszlo.se/blog/?p=32
har bytt bloggsystem så sökvägarna är inte desamma längre... |
|
|
| mr_fisken |
| köpte nya monitorer häromdagen från recordcase, bör komma i slutet på veckan :D |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
köpte nya monitorer häromdagen från recordcase, bör komma i slutet på veckan :D |
We'll blast dem speakerz next week bro :disbelief |
|
|
| whippet |
| Laszlo>> Hur länge fick du vänta på grejerna efter du beställt? |
|
|
| Laszlo |
| fick du inte mitt pm? 3-4 arbetsdagar... |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Braxen
We'll blast dem speakerz next week bro :disbelief |
ya
kan inte skriva att jag ska spela skiten hur grannarna typ då en TA-medlem här inne har sina föräldrar vägg i vägg med mig :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
ya
kan inte skriva att jag ska spela skiten hur grannarna typ då en TA-medlem här inne har sina föräldrar vägg i vägg med mig :D |
OCH? ;) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by jofawe
OCH? ;) |
men självklart kommer jag göra det ändå, nu ska jag hämta dom :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
köpte nya monitorer häromdagen från recordcase, bör komma i slutet på veckan :D |
Fan synd vi inte gjorde en sambeställnig... Köpte 3.5m spiralsladd till min Sennheiser HD25 nyss... funderat på dem ett tag men inte tagit tag i saken bara.
Vad köpte du för monitorer? URL! |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan synd vi inte gjorde en sambeställnig... Köpte 3.5m spiralsladd till min Sennheiser HD25 nyss... funderat på dem ett tag men inte tagit tag i saken bara.
Vad köpte du för monitorer? URL! |
eftersom jag är ett jävla kukhuvud så har jag inte köpt monitorer utan en monitor. Ligger en jävla högtalare på min säng justnu. Tog helt och hållet för givet att högtalare säljs i par vilket dom uppenbarligen inte gör.
Hello Martin,
KRK speaker are sold as single units.
Mit freundlichen Grüßen
Best regards
har fan itne råd o lägga ut 2lax till.
köpte krk rp5 |
|
|
| Laszlo |
| whippet, fått dina prylar ännu? |
|
|
| Vizay |
fisken: Det är rätt vanligt att de säljs styckvis och inte i par, det har blivit ännu vanligare nu iom att 5.1 mixning blir vanligare och vanligare.
Tyvärr är det något som verkligen inte framgår tydligt nog hos många butiker och precis som du säger förutsätter ju vilken vanlig människa som helst att man köper högtalare i par. |
|
|
|
|