return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 
Hjälp, ska köpa dj-utrustning! (pg. 20)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
nä, har en D40 och D80 hemma som vi testade till tidningen förra månaden...inte skickat tillbaka de till nikon än... :wtf: du kan få kela med den lite grand om du vill. Den är üüüüüüüüüüber


den verkar rätt mysig.. använder du din effektbox mycket nu med eller? :P
Eller vad det nu var du köpte innan... hmm
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
den verkar rätt mysig.. använder du din effektbox mycket nu med eller? :P
Eller vad det nu var du köpte innan... hmm


Nja...senaste halvåret har jag knappt rört min utrustning över huvudtaget på grund av att mitt gamla mixerbord var sönderspelat...men nu ska jag gå och älska med min nya mixer och resten av mina ögonstenar ett par timmar =)
jofawe
Laszlo, läs din första mening en gång till... hihi..
[SWE]Helios
Då det skiljer 2-3 tusen kronor mellan CDJ200 och CDJ800 känns det nog som att det får bli de lite billigare varianterna denna gången.

2x CDJ200 + DJM400 blir det då =)

Släng dig i väggen, Armin!! :whip:
mr_fisken
mm den utrustningen kommer du säkert få mycket nöje av :)
köp från recordcase.de om du vill ha det billigast. köp dom i sverige om du vill bättre reparationsmöjligheter och snabbare leverans :)
Laszlo
quote:
Originally posted by mr_fisken
mm den utrustningen kommer du säkert få mycket nöje av :)
köp från recordcase.de om du vill ha det billigast. köp dom i sverige om du vill bättre reparationsmöjligheter och snabbare leverans :)


Skit i Sverige. Allvarligt. Leveranstiden skiljer ett par dagar på sin höjd. Pioneer har världsgaranti (nästan hundra på det), vilket betyder att du inte behöver skeppa tillbaka allt till månen ifall något skulle pajja. Kan du hålla ut i tre dagar extra för leveranstiden har du i runda slängar 3000 spänn att spara in.

och ja...du kommer bli nöjd =)
mr_fisken
Nackdelen med tyskland är som i mitt fall när ena spelaren pajade och jag fick betala frakten dit (~500kr) sen vänta ca fyra veckor medans om jag köpt den i sverige hade jag kunnat åka till en verkstad utanför stockholm och fått den lagad samma dag. Men man sparar ju 2-3 lappar om man kör tyskland så det kan vara värt :)
mr_fisken
slänger upp en bild på båset


ska styra upp högtalarna på väggen i öronhöjd när jag får tid
Xplorer76
Hej, typ år sen jag skrev här, så tänkte komma med årets dumaste fråga.

DJM-200, finns det "vinyl" function på dom, har försökt läsa mig till det, men fattar inte allt mumbojumbo.....

Chip chip....
Jeremy H
quote:
Originally posted by Xplorer76
Hej, typ år sen jag skrev här, så tänkte komma med årets dumaste fråga.

DJM-200, finns det "vinyl" function på dom, har försökt läsa mig till det, men fattar inte allt mumbojumbo.....

Chip chip....

Nope! Det finns bara på cdj-800 och cdj-1000 :)

Laszlo
quote:
Originally posted by mr_fisken
slänger upp en bild på båset
http://martin-e.com/booth/PICT0031.jpg

ska styra upp högtalarna på väggen i öronhöjd när jag får tid


schysst =) snygg mixer ;)
[SWE]Helios
Och vad är denna "vinyl"-funktion för något?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 
Privacy Statement