return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
De DJ-equipment thread (pg. 14)
View this Thread in Original format
Tiger777
quote:
Originally posted by Loraine
Iemand nog tips mbt goede, doch betaalbare mixers?
Heb goeie verhalen gehoord over spullen van Vestax, maar zijn er andere ervaringen?

VMX300 van behringer, schitterende kwaliteit, perfect onderhouden en voor u, gratis en voor niets afhaalbaar bij mij thuis voor slechts 75€!
Loraine
Behringer (DJX700) is inmiddels afgevallen.
Tnt hoor en lees is de beste recensies over de Numark DXM09 en Reloop RMX-40 (beiden rond de 325-350 euro)
Iemand ervaringen en/of meer tips?

Wat betreft koptelefoons hoor en lees ik dat de Stanton Pro 2000 uitblinkt in de prijs-kwaliteit verhouding. Anyone?
Transfusion
Stanton is redelijk goed om mee te draaien maar daar is de kous dan ook mee af. Lekkere bassen, maar de andere tonen schieten imho toch iets te kort. Ik zou naar een iets duurdere headphone zien, het is namelijk een zeer belangrijk instrument bij het dj'en. Best kan je misschien zelf eens in een winkel verschillende modellen testen.
Tiger777
quote:
Wat betreft koptelefoons hoor en lees ik dat de Stanton Pro 2000 uitblinkt in de prijs-kwaliteit verhouding. Anyone?

Ik heb deze en ik kan daar niet anders dan lof over spreken. Vroeger beweerde men dat ze nogal makkelijk breken, maar hier zijn ze toch al enkele keren vrij zwaar ten val gekomen en toch zit er nog geen kras op. Wat transfusion hier zegt over de highs is misschien wel waar. Maar goed, duurder is natuurlijk beter, kwestie van prijs/kwaliteit kunt ge hier niks mee misdoen.

Ik verkoop geen hoofdtelefoon
Loraine
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik verkoop geen hoofdtelefoon

:haha: Goeie!
Iemand ervaingen met de Ecler Nuo 2 ?
jeronimo_jd
quote:
Originally posted by Transfusion
Ik zou naar een iets duurdere headphone zien, het is namelijk een zeer belangrijk instrument bij het dj'en.

Wat maakt een duurdere koptelefoon dan zoveel beter? Gaat het beatmatchen relaxter? Ik heb zo het gevoel dat ik wel met elke koptelefoon kan beatmatchen, en dat je vooral goede monitors nodig hebt, zodat je je mix zelf goed hoort.
Tiger777
quote:
Originally posted by jeronimo_jd
Wat maakt een duurdere koptelefoon dan zoveel beter? Gaat het beatmatchen relaxter? Ik heb zo het gevoel dat ik wel met elke koptelefoon kan beatmatchen, en dat je vooral goede monitors nodig hebt, zodat je je mix zelf goed hoort.

Om het vrij simpel te stellen: wat is het verschil tussen een MP3 en een CD... Zoiets dus.
1Million$shot
quote:
:haha: Goeie!
Iemand ervaingen met de Ecler Nuo 2 ?

Ik heb ervaring met de Nuo 3
verschil is gewoon 1 extra kanaal :)

lekker grote eq-knoppen (even wennen in begin als je kleintjes gewend bent)
faders glijden lekker
proper design
geluidskwaliteit is echt wel goed

een goede aankoop dus!!
Jasperovitsj
Ik zoek van die metalen brackets om CDJ's schuin te kunnen plaatsen boven de rest van de booth, zoiets als dit dus:

Heeft iemand een adres in het Antwerpse waar ze dit voor een deftige prijs verkopen? Want ik wil daar echt geen 100€ aan uitgeven. :)
Real
Zelf maken uit karton > alles

Bertn
of uit papier maché. zelf kauwen geeft het meeste stevigheid.
Transfusion
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zoek van die metalen brackets om CDJ's schuin te kunnen plaatsen boven de rest van de booth, zoiets als dit dus:

Heeft iemand een adres in het Antwerpse waar ze dit voor een deftige prijs verkopen? Want ik wil daar echt geen 100€ aan uitgeven. :)

Zoiets kan je echt zelf gemakkelijk maken. In edegem is er een hubo, daar kan je planken enzo gratis op maat laten zagen. Ik heb zo m'n hele djmeubel zelf ontworpen. Het is echt niet zo moeilijk dan het lijkt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement