return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
De DJ-equipment thread (pg. 9)
View this Thread in Original format
Tiger777
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Hoeda?

Kheb zelf de rp4000 en die is identiek aan de Q30, doet het prima voor thuisgebruik.

Ik heb die ook ooit gehad. In vond ze onstabiel, slecht gebalanceerde arm en extreem geluidsdoorlatend(ge stoempte tegen de tafel en het klonk door de boxen)
Real

De witte versie van de Reloop RP-6000. :crazy:
BZRK
Het oogt mooi alleszinds :)
Loraine
quote:
Originally posted by Tiger777
den orbit is te duur...

Ik zie op de site van Thomann anders de prijs van de 800MKII (699) en 1000MKII (1179) rustigaan zakken :D Gewoon een kwestie van geduld in mijn geval. Kvind 700 per stuk nog wat aan de dure kant :sadgreen:

WB die Reloop :eyes: Noem me ouderwets, maar een platenspeler vind ik in het zwart-alu nog steeds het mooist ogen :nervous:
Real
http://www.aboutdj.nl/content/view/505/2/

Misschien een alternatief voor de mensen met een iets lager budget? (zoals ik) :)
Hij ziet er wel nogal Fisher Price-achtig uit vind ik.
FenixStyle
quote:
Originally posted by Real

Misschien een alternatief voor de mensen met een iets lager budget? (zoals ik) :)

Vind het er nochtans niet té cheapy uitzien hoor :)

Ben je soms ook al een richtprijs tegengekomen?

*na edit*: € 349 dus op Music-Town.de :)
Push2005
Op de betaparty heeft mijn koptelefoon blijkbaar de geest gegeven. Na 2jaar en 1 maand loyal service zal ik hem moeten begraven :(
Missschien was het een laatste kadootje van die vorte mixer :p

Anyway, om eerlijk te zijn ken ik niets van headphones.
Wat ik nu had was een Numark PHX (fotoke)

Ik zal dus moeten uitkijken voor een nieuwen.
Deze kostte indertijd een 100tal euro. Nu is dat al gehalveerd denk ik.
Rond headphones is er eigenlijk veel te doen, maar eerlijk gezegd vind ik dat allemaal zo belangrijk niet; alleen de duurzaamheid en het comfort telt voor mij.
Sounds die gekleurder of 'warmer' zouden klinken daar doe ik het niet voor; want ik kan zelfs mixen met oortjes van een discman (heb dat ooit eens voor de lol geprobeerd... mag alleen niet luid staan dan of dat ontploft :p). Het moet goed voelen op m'n hoofd, lang meegaan en deftige output hebben. Zijn er koptelefoons die jullie speficiek aanraden, of niets dan lof over kennen ? Ik was eigenlijk wel content met de mijnen, maar ik heb ook nog nooit andere geprobeerd (buiten die van kristof :))

Hoe lang was de levensduur van de headphones van andere Dj's hier eigenlijk ?
BZRK
quote:
Originally posted by Real

Wow, die zien er vet uit. En als die prijs van FenixStyle langs hier ook gelijkaardig is :eyes: Nu nog een review vinden voor ik koop :D

quote:
Lieferbar ab ca. Februar 2007

Dat is wel al veel minder positief :p
Config
die Reloops zijn best nice :) , Interested :)
FenixStyle
Die toestellen zien er allemaal wel heel mooi uit, maar al bij al vrees ik dat dit toch nog iets te hoog is voor mijn budget.. Het is namelijk enkel en alleen voor hier thuis int weekend eens eventjes wat plaatjes te kunnen draaien, meer niet.. En daarvoor lijkt het me wat te zot om een kleine 1000 euro te gaan uitgeven.

Maar ik ben al geregeld goedkopere "pakketten" tegen gekomen zoals bijv DIT HIER

Zou zoiets goed genoeg zijn voor wat ik nodig heb? Of is dit écht totally CRAP en kan ik dan mss toch beter een paar honderd euro meer investeren om bijv. die Reeloops aan te schaffen? :)

dj Zevan
Heeft iemand hier ervaring met de cdj200 van pioneer, meer bepaald met de pitchbend-functie ervan?

Momenteel bezit ik een dubbele cd-speler van stage-line, het pitchbenden kan ofwel met het jogwheel, ofwel met knopjes.
De nauwkeurigheid van de knopjes is heel hoog, een korte toets geeft een onhoorbare bend van +/-1%, hoe langer ingeduwd hoe hoger het bendpercentage (bvb 2sec -> bend tot +/-16%).
De nauwkeurigheid van het jogwheel als bender is zeer slecht, het geringste contact geeft een vervorming van +/-16%, nadeel: hoorbaar en weinig tot geen controle.

De cdj200 van pioneer heeft blijkbaar geen knopjes, dus ik vermoed dat het pitchbenden via het jogwheel gebeurt. Kan iemand mij vertellen hoe nauwkeurig dit wheel als bender werkt, geeft het dezelfde problemen als de jogwheels mijn huidige cd-spelers?
dj Zevan
niemand?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement