return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
De DJ-equipment thread (pg. 6)
View this Thread in Original format
djcresto
en lasers van andere cd spelers dan? Ik heb men ene cd speler al 14 jaar.. en die werkt toch nog :)
Push2005
quote:
Originally posted by djcresto
en lasers van andere cd spelers dan? Ik heb men ene cd speler al 14 jaar.. en die werkt toch nog :)


Ja, kan goed gebeuren... Wij hebben ook zoéén thuis. :)

Maar het moet echt om intensief gebruik gaan. Gamers spelen gemakkelijk in vakanties 10u per dag; en bij hen gebeurt het alleszinds (uitdoven). Aangezien er ook laser-diodes in consoles zitten, net zoals in CDJ's; zou ik graag weten waar het verschil in zit.

Natuurlijk zal je thuis geen 10u per dag een CDJ intensief gebruiken; maar uitendelijk kan elke laser aan kracht verliezen dacht ik: en zo'n 5000 uur kan kloppen.


edit: maar het feit dat er nergens iets over te lezen valt moet blijkbaar toch aangeven dat het geen problemen vormt, hehe... Hoogst merkwaardig :)
DeSpErAtOs-X
wel, die ene kerel in die topic verwijst naar een hoogwaardige led van 100 000 uren ...
fine for me :D (al is't maar de helft, dan zit ik al aan een lifetime-buy) dusja :p

we zijn het er gelukkig al over eens dat die 1000-1500 uren belachelijk weinig was :)

En transfusion: als je echt -de- standaard wilt, ga dan maar voor de 1000 ... (als je niet voor mp3 bent kan je de mk2 kopen voor een 750-800 euro per stuk als ge iemand vind die ze verkoopt)

ik ben gewoon weg van die hot cue's ... cd erin en floep ge staat al op uwe cue point :) ...
diddi
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
ik ben gewoon weg van die hot cue's ... cd erin en floep ge staat al op uwe cue point :) ...


Hang het nog wa uit! :p

*diddi doet een slabbeke aan en kan verder kwijlen*
dj Elof
quote:
[i][b]ik ben gewoon weg van die hot cue's ... cd erin en floep ge staat al op uwe cue point :) ...


Aaaah.. nog enen die de wonderen van de techniek zo goed vindt! Ik ben die memory card toestanden aan het bestuderen. Loopjes, cue's enzovoorts... er zijn echt wel magnifieke dingen te doen met die toestellen!

Ik heb eens een MP3 CD gemaakt en geprobeerd, de responstijd is duidelijk veel lager dan een 'gebrande' CD met de liedjes volledig. Dju, anders kon ik met twee CD'tjes gaan draaien (grapje hé gasten).
diddi
Demo'kes van pioneer:

click

Op Youtube:

click

en ge zult er nog veel vinden!

:eek:
Tiger777
quote:
Originally posted by diddi
Op Youtube:

click

Wow, das wel héél straf, met die vissen en da water :eek:


(ok, sorry voor mijn dwaasheid :p )
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by dj Elof
Aaaah.. nog enen die de wonderen van de techniek zo goed vindt! Ik ben die memory card toestanden aan het bestuderen. Loopjes, cue's enzovoorts... er zijn echt wel magnifieke dingen te doen met die toestellen!

Ik heb eens een MP3 CD gemaakt en geprobeerd, de responstijd is duidelijk veel lager dan een 'gebrande' CD met de liedjes volledig. Dju, anders kon ik met twee CD'tjes gaan draaien (grapje hé gasten).


bwoa, ik ben niet voor ALLE wonderen te vinden ... mixen wil ik nog steeds zelf doen hé ... da is net men hobby :D

enige wa'k nog wil zien is dat ik de loops en cuepoints op een 2de SD-kaartje kan opslaan ... anders moet ik al die punten opnieuw maken in een 2de speler ... (mits ge nie altijd dezelfde cd in dezelfde speler stopt he) ... dusja, moe'k nog es zien te kopiere een van de volgende :)

wat die mp3's betreft ... ze zijn mss wel wat trager, maar het gaat toch nog steeds snel (sneller als nen dubbele jb speler alleszins :p)
Real
Even een totaal andere vraag:
weet er iemand of er GOEDKOPE mp3-spelertjes zijn met een line-in? Het zou dus gebruikt worden om dj-setjes op te nemen.
Al die USB-stick mp3 spelers hebben allemaal wel een dictafoon optie, maar line-in... :o

Ik wil al zeker niet boven de 50 euro gaan, 'k heb het zelfs niet echt nodig. :D
diddi
Creative Zen V (2GB, white)
Cowon iAudio 6 (4GB)
Samsung YEPP YP-T7Z (1GB)
Cowon iAudio X5 (20GB)
Samsung YEPP YH-820MC
Creative Zen Nano Plus (1GB, Black)

quote:
Originally posted by Real
Ik wil al zeker niet boven de 50 euro gaan, 'k heb het zelfs niet echt nodig. :D


muuwhahaha! :p

Click!

Real
Die Zen Nano Plus lijkt me idd de goedkoopste oplossing, maar da's feitelijk wat te duur. :(
FredNova
quote:
Originally posted by Real
Even een totaal andere vraag:
weet er iemand of er GOEDKOPE mp3-spelertjes zijn met een line-in? Het zou dus gebruikt worden om dj-setjes op te nemen.
Al die USB-stick mp3 spelers hebben allemaal wel een dictafoon optie, maar line-in... :o

Ik wil al zeker niet boven de 50 euro gaan, 'k heb het zelfs niet echt nodig. :D


ik heb zo een sitecom mp 330 (4GB), eind 2004 zo een 150 euro aan betaald (mediamarkt)...
maar hij stopt telkens met opnemen na 36 a 37 minuten en tis niet de batterij/opties ofzo
(ben op zoek naar nieuwe firmware maar natuurlijk niks te vinden... grrrrrrrrr)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement