|
De DJ-equipment thread (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Dear Ferry,
thank you for your Email.
Please notice that the RMP-1 has got no scratch function. Only the RMP-2 has got that function.
Best regards,
Daniel Hakenes
Inter. Sales Representative |
!!!!!! :nervous: |
|
|
| Real |
| Zo. In de sound-station in Hasselt staat er een (zwarte) Reloop RMP-1 tentoon gesteld. Ik heb er efkes mee zitten prullen. Het lijkt mij wel een fijn ding, maar nu weet ik nog steeds niet wat ik ga kopen. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Pioneer CDJ-200 in Duitsland natuurlijk :) |
|
|
| Transfusion |
| Bij deejayladen kan je de pioneer cdj 800 mk2 krijgen voor 800€. Ik zou in ieder geval daar even voor doorsparen. Normaal gezien zal je er geen spijt van hebben :) |
|
|
| Real |
| Veel te duur jongens. |
|
|
| Jasperovitsj |
Nog beter zelfs :)
Wat heeft die Reloop dat deze niet heeft? |
|
|
| Real |
De RMP2 kan scratchen, dat kan je met deze niet. (ik vind dat persoonlijk handig om een plaatje te cue'en)
edit: niet dat ik ooit een RMP2 zou kopen, zo belangrijk vind ik die scratchfunctie nu ook weer niet ...
En ik heb toch al wel wat slechte commentaren gelezen over de CDJ200. :( |
|
|
| Transfusion |
Met dat al dan niet scratche voor te cue'en zou ik een beetje opletten.
Ik bepaalde mijn cue-point vroeger ook al scratchend. Tegenwoordig zet ik m'n cdj echter altijd in de cd-modus. Zo kan je het meest nauwkeurig je cue-point zetten in het begin van de beat. |
|
|
| Real |
| Jamaar ik wil ook Zabiela nadoen. :( |
|
|
|
|