return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 
De DJ-equipment thread (pg. 22)
View this Thread in Original format
Pumaz
True that :)

Carry on...
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ja, da gaat wel, maar echt aangenaam is het niet hé. :)
Ik mix hier ook met 0,1%, en het gebeurt regelmatig dat twee platen gewoon niet gelijk te krijgen zijn. Dan moet ik 2 minuten of langer manueel liggen bijbenden (met knopkes, nog extra lastig), en daardoor onstaan er vaak kleine oneffenheden die er met een nauwkeurigere ratio meteen uit zouden gaan. Live maakt dat niet zoveel uit, maar voor home mixkes stoor ik me er wel aan.


Idd; het gaat wel maar na 4 jaar ben ik het toch ook wat zat. Als je nu nog nieuwe cd spelers koopt zie ik niet in wat voor voordeel een dure versie heeft als het toch maar 0.1% heeft.

Met een beetje geluk heb'k op't einde van de vakantie pioneers; want mijn jongere broer is ook beginnen draaien (drum & bass / dubstep) en die mag nu een vakantiejob doen om dat bij te leggen :toothless
jeronimo_jd
haha, ja daar zijn broers wel handig voor:), ik heb zo het mengpaneel van mijne broer "geleend" en ook platendraaiers same aangekocht (maar hij gebruikt die dus praktisch nooit)...me happy:tongue3
Blue Sky 99
Vandaag mijn nieuwste speeltje gaan afhalen, zodra ik een paar dingen gemonteerd heb post ik enkele foto's :)
Real
Ook een huis gekocht?




:p
Real
Nieuwe foto's: hier.

Met dank aan de Ikea Observatör.

Let even niet op de roze achtergrond van de site.
Push2005
Ik ben daar al geweest
Glexx
Ik heb van de week ook zo'n cd-speler besteld :)
DJ Zetski
Heeft er hier iemand Traktor Pro?
Ik heb het juist gekocht en heb nog enkele problemen...
Transfusion
Ik gebruik traktor pro :)

DJ Zetski
quote:
Originally posted by Transfusion
Ik gebruik traktor pro :)


Is al opgelost, heb een externe geluidskaart gekocht en alles werkt nu zoals het moet :)
Real


De Pioneer CDJ-2000. :eyes:



En er zal ook een CDJ-900 verschijnen:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 
Privacy Statement