|
De DJ-equipment thread (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| nog altijd tevreden over uw Reloops Real? Denk er binnenkort ook es om te gaan.. |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by De Geert
gisteren de boxen van mn draaitafels kapotgespeeld :(
als er iemand een aanrader weet voor degelijke en prijselijke luidsprekers... ;) |
problem solved! x 2 :D |
|
|
| Real |
Overzicht
Overzicht
Maya44 USB
DJDecks
Plaatjes
Meer foto's ...
U ziet:
- 2x BST Pro pr4.5k
- 2x Reloop RMP-1
- Reloop RMX-40 DSP
- SynQ HPS-2
- Maya44 USB (in combinatie met DJDecks)
Mijn dj-boothje is eindelijk compleet! 
| quote: | Originally posted by Config
nog altijd tevreden over uw Reloops Real? Denk er binnenkort ook es om te gaan.. |
Yep. Het enige minpunt is die 0,1% accuracy, maar ik ben te gierig om Pioneers voor thuisgebruik te kopen. En persoonlijk stoort me dat nog niet eens zoveel. |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Real
DJDecks
- Maya44 USB (in combinatie met DJDecks)
Mijn dj-boothje is eindelijk compleet! |
Laad jij mp3's naar je decks of wat doe je daarmee? |
|
|
| Antony |
iemand uit de buurt van Eeklo? Zit te twijfelle om een bod te plaatsen omdak die dingen eerst is wil getest hebben me ne conaisseur. maar alsk de thread hier zo lees en na wa opzoekwerk lijkt me dit 'voorlopig' wel een mega prijsje!
ebay |
|
|
| Sh!fty |
de prijs gaat nog minstens verdubbelen!
de laatste minuten wordt er altijd veel geboden :o |
|
|
| jeronimo_jd |
staan momenteel 515 euro voor 2 spelertjes is da nie veel nee, maar ik vrees da er de laatste momenten nog een pak gaat bijkomen:) Beter wat rondzien op 2dehands.be of kapaza ofzo, ik heb op die mannier vandezomer 2 zo'n kunnen kopen voor 600 euro in perfecte staat. Ik ben er zeer content van, goeie kwaliteit, instant play naadloze loopjes maken, en mixen tot op .05%
iets anders, heeft er iemand ervaring met timecoded cd's? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
iets anders, heeft er iemand ervaring met timecoded cd's? |
Ikke. :) |
|
|
| jeronimo_jd |
ah, en da werkt dus fatsoenlijk bij u?
Ik heb da is geprobeerd me mijn pioneers cdj-200 in combinatie me virtual dj, maar mijn cue-point verspringt dan steeds. Ik denk da het alleen vlot werkt in combinatie me cd-spelers die vinyl mode hebben? |
|
|
| Real |
Dat heeft er niks mee te maken horen. Je moet ervoor zorgen dat je software op punt staat, en alles perfect afgesteld is. Er gaat véél geknoei aan vooraf voor alles goed werkt.
Ik werk met DJDecks en een Maya44 USB geluidskaart by the way. |
|
|
|
|