return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 10)
View this Thread in Original format
X-scream
jag har väl bytt lite.. detta e en mer jordnära tribalaktig sak. Förra va ju "skräck-trance" som vissa uttryckte det ;)

Men min placering ser ut o sitta som en smäck faktiskt
Jeremy H
Nu trillade min mix in ett helt dygn för sent.. sorry, men hoppas det går bra ändå! Panikinspelade in det precis lite halvt improviserat :)

Tycker schemat funkar bra och bannern ser fin ut! Är det bestämt vilken vecka som gäller än då? Jag bryr mig inte om "fräscheten" och skulle kunna vänta en vecka för att få lite mer lyssnare kanske.. men vad tycker folket?
Kaveh
Vilken genre/stil lirar du förresten Jeremy H? Tänkte på spelschemat.
Jeremy H
Mest proghouse, med lite tech o electro-influenser här och där :)
Runt 135 låg jag nog nu typ (:

Själv?

Jofawe eller nån som sitter på seten kan ju annars kanske snabbskumma genom dom och se så att det inte blir nån typ 30bpm-drop nånstans bara :)
Laszlo
Jag tror det passar utmärkt att jag kör första timman eftersom jag kommer köra minimal...glider iofs iväg till techno, dock ingen råmangel, i ett par låtar men drar ner tempot igen mot slutet. Hela settet ligger hur som helst runt 130 bpm
Dj P.A!
Jag kommer tydligen att lira första timman på torsdagen. Jag har ingen aning om vilken stil snubbarna efter mig lirar. Men mitt set ligger i alla fall på runt 140 bpm och är typ tech-trance / Trance och ganska tungt bitvis så om någon efter mig lirar mer soft så kanske vi skall byta.
anuga
Jag ligger på 140 - 142, Trance.
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Braxen
Mja ända ja vet som bytt e Christian Ö som levererar lite Techtrance'iga prylar nu, right ? :)

Det var tänkt så men så blev inte fallet, blir lite "tranceigare" mot slutet men jag ska nog agera warmup med mitt sett för att sedan glida över till ett uplifting/melodiskt tranceset av någon. Det blev inte någon tech från mig i denna festival, spar den till mitt bidrag till Futrue Lounge istället...
Cham
quote:
Originally posted by Braxen
*förslag* ..ja vet ja e otålig. :p

19-23 som vanligt lr ?

Måndag:
19-20.Vizay
20-21.Christian Ö
21-22.Steve

Tisdag:
19-20.Laszlo
20-21.Braxn
21-22.Jeremy H
22-23.Kaveh

Onsdag:
19-20.Anuga
20-21.Patrik B
21-22.Rebel 9
22-23.Jace

Torsdag:
19-20.DJ P.A
20-21.X-Scream
21-22.Scul

..tror jag fått me dom flesta.. ? hojta annars..

ffs ;) du har ju missat fiskens - har dock inte lyssnat på hans set eftersom jag inte fick/får. Så har egentligen ingen kolla på vilken bpm det är. Han kommer nu idag så han kanske ska posta det lite senare. Tror dock att hans set är åt funky house hållet.. men inte säker
Braxen
quote:
Originally posted by Cham
ffs ;) du har ju missat fiskens

gah wtf, sorry fisken :D

har bytt nåra tider etc.

DjAviander
Looking good det här :)

OT: Du bor i U-väsby Steve? Då var det nog dig jag såg typ förra sommaren, jag var inte säker men jag trodde det :p Min mormor bor där nämligen!

Back to topic: Jag som antagligen kommer att vara utomlands när detta spelas, får man tjyfva lite innan? Jag vill jättegärna höra och det skulle vara skönt att fylla på Ipoden lite innan året :):rolleyes: :nervous: :)
Kaveh
quote:
Originally posted by Jeremy H
Mest proghouse, med lite tech o electro-influenser här och där :)
Runt 135 låg jag nog nu typ (:

Själv?

Jofawe eller nån som sitter på seten kan ju annars kanske snabbskumma genom dom och se så att det inte blir nån typ 30bpm-drop nånstans bara :)

Aha. Mitt är åt tribal house-hållet, några bpm lägre än dig.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement