|
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
IT'S OOON ALRIGHT !
:D |
|
|
| Gate 42 |
tveksamt att man kan dra ögonen ifrån skönheten på höger sida ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Gate 42
tveksamt att man kan dra ögonen ifrån skönheten på höger sida ;) |
erhm.. det är inställt som Armin på min dator :P |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Gate 42
tveksamt att man kan dra ögonen ifrån skönheten på höger sida ;) |
haha, satt också och scrollade på sidan men ögonen hade en tendens att hela tiden dra sig mot nedre högra hörnet :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
erhm.. det är inställt som Armin på min dator :P |
är din dator homosexuell? |
|
|
| Gate 42 |
| :haha: mycket märklig burk .. |
|
|
| Christian Ö. |
| Härligt, jag har redan uppat en mix om jag inte kan lira live.. men det ska nog inte vara några probs;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
är din dator homosexuell? |
nja, nästan.. den har en bullfitta däremot |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
nja, nästan.. den har en bullfitta däremot |
Hahaha :) Man kan själv välja i "Settings" :p
Personligen har jag Evangeline Lilly från Lost ;) |
|
|
| Gate 42 |
en grej till kan ju vara att länka till folks hem, myspace eller lunarstorm sidor på själva sweta festival sidan?
om de som ska / vill lyssna vill läsa och se lite mer av dem som spelar. för vi lär väl inte hinna kompilera ihop en maffax sida med bilder, biografier topplistor m.m. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Gate 42
en grej till kan ju vara att länka till folks hem, myspace eller lunarstorm sidor på själva sweta festival sidan?
om de som ska / vill lyssna vill läsa och se lite mer av dem som spelar. för vi lär väl inte hinna kompilera ihop en maffax sida med bilder, biografier topplistor m.m. |
Håller på att pilla med en SweTA sida, men skicka in lite info om er själva så lägger jag upp det lite fint, men snabbt. |
|
|
|
|