|
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
| quote: | Originally posted by Braxen
hade senast (y) |



Gjorde en banner sist, kan pilla ihop en avartar med om så önskas ;) |
|
|
| fede |
har haft lite för mkt tid över idag :toothless
här kommer en ny som är bättre än min förra :)
 |
|
|
| Laszlo |
| Very nice fede...cleant och stiligt, precis som det ska vara! |
|
|
| Braxen |
| Looking good, ba pilla ihop en lineup nu ;) |
|
|
| Braxen |
*förslag* ..ja vet ja e otålig. :p
19-23 som vanligt lr ?
Måndag:
19-20.Christian Ö
20-21.Vizay
21-22.Steve
Tisdag:
19-20.Laszlo
20-21.Braxn
21-22.Jeremy H
22-23.Kaveh
Onsdag:
19-20.Patrik B
20-21.Anuga
21-22.Rebel 9
22-23.Jace
Torsdag:
19-20.Fisken
20-21.DJ P.A
21-22.X-Scream
22-23.Scul
..tror jag fått me dom flesta.. ? hojta annars.. |
|
|
| X-scream |
| tas det någon hänsyn till stil/tempo/intensitet ? :) |
|
|
| Braxen |
| ...ändrade på din tid :P .. jag har försökt anpassat stil till tid ja.. |
|
|
| Gate 42 |
| 19-20 ? ska vi värma med hardstyle? :conf: ;) |
|
|
| Braxen |
Gah du kör väl typ electro'ish aktigt ? .. ändrade din tid me anugas men som sagt allt lär inte va perfekt e bara en skiss typ, men om d funkar för alla så varför inte ? .. går alla me på d e d ba fixa bannern and then we're rollin !
:crazy: |
|
|
| Gate 42 |
jävlas bara.. jo det är lite åt elektro rejv hållet..
tycker det ser bra ut.. steve får dubbelkolla så att inte någon har bytt genre helt sen förra gången.. |
|
|
| Braxen |
| Mja ända ja vet som bytt e Christian Ö som levererar lite Techtrance'iga prylar nu, right ? :) |
|
|
|
|