|
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
fede, gör en flyer så vi kan posta den i Radio Broadcast-tråden. Det skulle underlätta för oss, och dessutom fastnar folk mycket lättare för flyers än tråkig text.
Men bara om du har tid över, inget extra arbete :) |
|
|
| anuga |
Funkar adressen för er?
Kan inte själv se den eftersom jag sitter bakom ip:et... |
|
|
| Braxen |
| Och en annan bra grej man kan skriva e väl typ att tiderna är 'CET+1' .. för det är väl svensk tid ? :eyespop: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by zoric
Den fungerar. |
Goodie :D |
|
|
| jofawe |
snygg sida laszlo!
JAg tycker tiderna låter bra.
MEN, ni har glömt Irish..
Nu får de andra säga sitt.
Knaske ska kolla med steve med ifall de kan köra sina set live som de sagt just det datumet? |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by jofawe
snygg sida laszlo!
JAg tycker tiderna låter bra.
MEN, ni har glömt Irish..
Nu får de andra säga sitt.
Knaske ska kolla med steve med ifall de kan köra sina set live som de sagt just det datumet? |
Är det säkert att Irish kunde då ? .. å jag har för mig att det var den 28e, innan Fleming som dom tänkt köra live så d borde va perfekt :) |
|
|
| Christian Ö. |
| Snyggt jobbat, det börjar äntligen arta sig!:D |
|
|
| montana |
| najs signaturbild, men sorry fede, du måste snitta bilden, sigreglerna ni vet. maxhöjd är 150px. och det flesta av er har nån extra text under/över texten så jag rekommenderar att du gör den till 400x140. sorta detta ut, |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by montana
najs signaturbild, men sorry fede, du måste snitta bilden, sigreglerna ni vet. maxhöjd är 150px. och det flesta av er har nån extra text under/över texten så jag rekommenderar att du gör den till 400x140. sorta detta ut, |
20 pixlar dit 20 pixlar hit? spelar det verkligen så stor roll ? |
|
|
| montana |
| rules is des rules. snitta bilden eller så kommer alla som har bilden få sin sig editad, och jag tänker definint edita laszlo's sig nu eftersom han's sig är väldigt över reglerna när det gäller höjd. |
|
|
|
|