return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj P.A!
Jag är gärna med igen en tredje gång. Har en hel del schyst nytt material som jag vara väntar på att få "bearbeta" ;)
Christian Ö.
Skriv upp mig på listan också;)
zoric
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Jag är gärna med igen en tredje gång. Har en hel del schyst nytt material som jag vara väntar på att få "bearbeta" ;)


Jag gillar din gamla mix "The Golden Years of Trance" eller vad den nu hette, Har dock tappat bort den, Har du lust att ladda upp den om du fortfarande har den?

:gsmile:
Speactra
Skulle jättegärna vara med, men jag vet inte om man ska kalla mig aktiv medlem på Sweta, men jag jobbar på det ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
Gate42 (exlusivt set bara för sweta)
Braxn (exlusivt set bara för sweta)
Steve (exlusivt set bara för sweta)
Jace (exlusivt set bara för sweta)
Dj Irish (exlusivt set bara för sweta)
Jeremy (exlusivt set bara för sweta)
Rebel 9 (exlusivt set bara för sweta)
Fisken (exlusivt set bara för sweta)
Scul (exlusivt set bara för sweta)
DJ PA (exlusivt set bara för sweta)


DJ PA... tycker du ska va här lite oftare och kramas med oss ! ;)
Inte sett dig på ett tag!
Gate 42
varför skriver vi "exlusivt set bara för SweTa", när det är en regel att det måste vara det? ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gate 42
varför skriver vi "exlusivt set bara för SweTa", när det är en regel att det måste vara det? ;)

Exakt :gsmile:
montana
quote:
Originally posted by Gate 42
varför skriver vi "exlusivt set bara för SweTa", när det är en regel att det måste vara det? ;)


samma anledning varför man säger cd-skiva eller integrerade ic-kretsar.












för att man bara säger det.
SteveTranz4ever
Vi kan köra live från mig en dag. Har precis testat och det gick att ordna, var mest en tanke men nu är det en tanke som går att genomföra.
Behöver bara justera ljud osv. så de låter så bra som möjligt!


Vilka vill köra live? Jag bor i Upplands Väsby, 28min med pendeltåget från Sthlm City, 15-20min med bil. Jag ska nog fan ta & snacka med Jace.
Ev. kan man ju köra detta på en fredag eller måndag som förfest till Monday Bar beroende på datum.
28e spelar ju Fleming på MB.
Kör man då exempelvis 18-22 så tar man 22.13 tåget till stan och är då på Monday Bar ca.23 (Väsby-Sthlm Södra-gångavstånd)
Bara en tanke att vidareutveckla... Vad tycker ni?


Livelista:
Steve
Christian Ö.
Hur är det planerat nu, är sändningen den 20e eller är det bara deadlinen för setten den 20e?

Om sändnigen är den 20e så borde man börja funderar på lite promotion och sånt så att vi får lite fler icke SWETA's som lyssnar den här gången, eller vad säger ni?

RebeL9
ja vilka fler ska på Fleming?
Ska dit med några polare från GBG. Kommer bli förbaskat kul ^
Braxen
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Hur är det planerat nu, är sändningen den 20e eller är det bara deadlinen för setten den 20e?

Om sändnigen är den 20e så borde man börja funderar på lite promotion och sånt så att vi får lite fler icke SWETA's som lyssnar den här gången, eller vad säger ni?


Deadline e väl 20e .. nån får gärna trixa en sån där skön avatar som vi hade senast :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement