|
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| X-scream |
| Ja.. till och med skräddarn säger JA! |
|
|
| anuga |
skicka det till anuga_AT_anuga.se ;) Ämne/Subject : [SWETA]
Annars riskerar spam mög filtert att plocka upp det. |
|
|
| anuga |
Okey, Afterhours.FM vill spela seten :)
Dealar... om vi spikar datum, kanske det går att spela dem vid utsatt tid :)
Om det blir av :
Ett problem bara, de sänder i 192kpbs, så seten ska vara i 192kbps för att de ska sändas där :rolleyes:
Snooze you loose för er som inte skickat in i 192 ;) |
|
|
| Laszlo |
| sweeeeeeeeeeeeeet :) |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Laszlo
sweeeeeeeeeeeeeet :) |
Random fågelkvittar :stongue: |
|
|
| Gate 42 |
| kul me lite extra exposure :) |
|
|
| jofawe |
De som har Klaff på sin msn får gärna påminna honom då det börjar.
Han ska lyssna så mycket han kan... hihi |
|
|
| Cham |
inte för att vara jobbig.. men ni missar fisken varje gång.. eller han står med i avataren men inte på http://mixfestival.tranceaddict.se/.. :/ |
|
|
| anuga |
har inte uppdaterat den sidan än jämnfört med Bannern. Gör det när jag kommer hem. |
|
|
| Cham |
| quote: | Originally posted by anuga
har inte uppdaterat den sidan än jämnfört med Bannern. Gör det när jag kommer hem. |
roger roger |
|
|
| mr_fisken |
Har inte haft tid o hänga med här men Cham verkar styrt upp det hela rätt bra (tack kompis) :)
Hoppas ingen trode jag spelar hardstyle nu och placerade in mig därefter i schemat. Blir lite elektro, progg, funkig house 128-130bpm.
Juste jag valde 30min och inte 60min så det är justnu ett glapp mellan mig och P.A :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cham
roger roger |
Whats the vector victor?
Jag kanske kan fylla en halvtimma?
Har en mix som är 25 min lång ... nämnligen.. |
|
|
|
|