return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 5)
View this Thread in Original format
zoric
quote:
Originally posted by RebeL9
ja vilka fler ska på Fleming?
Ska dit med några polare från GBG. Kommer bli förbaskat kul ^


Jag?

:toothless
jofawe
Deadlinen är satt till den 20:e .. sen kör vi nån eller några veckor senare.. typ. (Vi får väl se hur det blir med det där :P)
X-scream
ska man va med en gång till? Självklart :)
Funderar fortfarande på stil dock
Dj P.A!
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
DJ PA... tycker du ska va här lite oftare och kramas med oss ! ;)
Inte sett dig på ett tag!


Steve. Har varit på semester i sommar och varit bortrest. Har inte varit inne och surfat alls på ett tag. Men jag skall försöka bättra mig. Men om saken är den att man inte heller har något särkilt att skriva så kan man ju inte skriva. Så enkelt är det ju.

Men vi kanske kan ses och kramas på kryssningen istället....:-)

Hur som helst så har jag snickrat ihop en Silja Trance (igen) inför kryssningen. Där har jag gjort en dubbel CD med CD 1 Markus style och CD 2 Armin style. Där får icke invigda en bra inblick om hur det kan tänkas låta på kryssningen på torsdag. Om intresse finns så kan jag starta upp en tråd och lägga ut mixarna så att man kan ladda ner.
Akia
Hur som helst så har jag snickrat ihop en Silja Trance (igen) inför kryssningen. Där har jag gjort en dubbel CD med CD 1 Markus style och CD 2 Armin style. Där får icke invigda en bra inblick om hur det kan tänkas låta på kryssningen på torsdag. Om intresse finns så kan jag starta upp en tråd och lägga ut mixarna så att man kan ladda ner. [/QUOTE]


Ja tack, gärna! :toocool:
jofawe
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Hur som helst så har jag snickrat ihop en Silja Trance (igen) inför kryssningen. Där har jag gjort en dubbel CD med CD 1 Markus style och CD 2 Armin style. Där får icke invigda en bra inblick om hur det kan tänkas låta på kryssningen på torsdag. Om intresse finns så kan jag starta upp en tråd och lägga ut mixarna så att man kan ladda ner.


Ja tack.. jag behöver nått att lyssna på i bilen upp på onsdag :)
Dj P.A!
quote:
Originally posted by zoric
Jag gillar din gamla mix "The Golden Years of Trance" eller vad den nu hette, Har dock tappat bort den, Har du lust att ladda upp den om du fortfarande har den?

:gsmile:


OK - jag uppar den gamla mixen lite senare. Om en vecka kanske. För er som vill höra Silja trance så sitter jag och uppar den just nu på Yousendit så jag lägger upp en tråd om detta strax.
jofawe
hörrni.. kan inte nån göra denna sticky under fototävlingen?
zoric
quote:
Originally posted by Dj P.A!
OK - jag uppar den gamla mixen lite senare. Om en vecka kanske. För er som vill höra Silja trance så sitter jag och uppar den just nu på Yousendit så jag lägger upp en tråd om detta strax.


Allrighty!

Tackar

:gsmile:
Christian Ö.
Har velat ett bra tag nu på vad jag ska köra för stil men har nu bestämt mig:)
Jag blev frälst av Rank-1 i måndags som öste så sjukt mycket techså jag har bestämt att även jag ska spela in ett lite hårdare set:D Ska försöka recca ikväll

X-scream
mitt set kommer spänna över stilar som dub, melodisk fullon, regnsskogspsy, tribalaktig psy, goa med mera :)
Ska spela in asap!
jofawe
eftersom jag är så dålig så ställer jag inte upp ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement