return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 21)
View this Thread in Original format
Vizay
Joof inledde bra som fan men sen gick han över på enbart psy typ efter 5-6 låtar. Tyvärr inte min grej alls så för första gången drog jag hem 1h tidigare från ett MB event. Berodde iofs mycket på att jag nästan föll ihop av trötthet också men men :)

Han var underbar att beskåda bakom spelarna dock, så jävla glad och klockren! :D

Tack till alla som lyssnade igår förresten, jag återkommer med TL så fort stefan skickat över mitt set :)
Braxen
yeeah 2.5 timme kvar :P:tongue3
SteveTranz4ever
Körde precis igång radion... warm-up med ASOT 263
Gate 42
spännande lina ikväll, lär bli lite mer housigt denna kväll antar jag?
Braxen
quote:
Originally posted by Gate 42
spännande lina ikväll, lär bli lite mer housigt denna kväll antar jag?


U betcha ! :D
jofawe
åh nej.. huuus :P
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
åh nej.. huuus :P

Jo men de e fett med cred så de e bra!
Gate 42
house är inte creddigt längre.. det som är "inne" nu är minimal trance, trust me ;)
Braxen
10min till kickoff :D
Laszlo
kom precis hem från dhl...stressigaste dagen i mitt liv...varför är det dött på IRC:n? inte en snibbe som skriver ju :)

Laszlo
var fan är alla? hoho (hoho) ((hoho)) (((hoho))) ((((hoho)))) <= Eko ;)
jofawe
det är fullt liv på irc!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
Privacy Statement