|
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
Joof inledde bra som fan men sen gick han över på enbart psy typ efter 5-6 låtar. Tyvärr inte min grej alls så för första gången drog jag hem 1h tidigare från ett MB event. Berodde iofs mycket på att jag nästan föll ihop av trötthet också men men :)
Han var underbar att beskåda bakom spelarna dock, så jävla glad och klockren! :D
Tack till alla som lyssnade igår förresten, jag återkommer med TL så fort stefan skickat över mitt set :) |
|
|
| Braxen |
| yeeah 2.5 timme kvar :P:tongue3 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Körde precis igång radion... warm-up med ASOT 263 |
|
|
| Gate 42 |
| spännande lina ikväll, lär bli lite mer housigt denna kväll antar jag? |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Gate 42
spännande lina ikväll, lär bli lite mer housigt denna kväll antar jag? |
U betcha ! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
åh nej.. huuus :P |
Jo men de e fett med cred så de e bra! |
|
|
| Gate 42 |
| house är inte creddigt längre.. det som är "inne" nu är minimal trance, trust me ;) |
|
|
| Braxen |
| 10min till kickoff :D |
|
|
| Laszlo |
| kom precis hem från dhl...stressigaste dagen i mitt liv...varför är det dött på IRC:n? inte en snibbe som skriver ju :) |
|
|
| Laszlo |
| var fan är alla? hoho (hoho) ((hoho)) (((hoho))) ((((hoho)))) <= Eko ;) |
|
|
| jofawe |
| det är fullt liv på irc! |
|
|
|
|