return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 13)
View this Thread in Original format
Laszlo
DET VAR DET SNOPPIGASTE
fede
nu har jag sparat lite tid åt montana o fixat sigen.
montana
duktigt, och laszlo, din hade ändå blivit editad eftersom även med den krympta bilden hade textstorleken på citatet gjort så att det gick över gränsen
montana
det du kan göra om, du ska insistera på att ha båda, är att ha bilden + citatet under fast i en liten text.
Laszlo
jag vet, inte alla gånger man får tillfälle att använda sig av uttrycket "snoppigaste", så därför tog jag tillfället i akt och gjorde så :)
Jeremy H
Hms, ta det via pm? :)

Nu fattas det alltså bara klartecken från dom som ska spela live samt livstecken från Irish? :clown:
Braxen
PM är underskattat

Ja Jeremy d e väl det som återstår, men om Irish gör en mix så har vi ju en tid reserverad för honom på måndag :)

Ut å skriv i diverse trådar nu så vi promotar spektaklet ! :D
jofawe
Jag vill ha ett enhälligt JA på denna tids-lineup!
(DVS minst 10 JA.. borde inte vara svårt?)

Skulle nu inte Steve, Christan Ö och Vizay kunna spela live den dagen så får de lite dispans på sig å skicka in sina bidrag tills typ dagen innan... ok?
Gate 42
låter bra det patric!
Laszlo
Kör på! (=ja)

jofawe
quote:
Originally posted by Gate 42
låter bra det patric!

Elementärt, Patrik
Jeremy H
quote:
Originally posted by Braxen
Ja Jeremy d e väl det som återstår, men om Irish gör en mix så har vi ju en tid reserverad för honom på måndag :)

Sant sant! Tänkte inte så långt :p
Inte mycket att vänta på då!
quote:
Originally posted by jofawe
Jag vill ha ett enhälligt JA på denna tids-lineup!
(DVS minst 10 JA.. borde inte vara svårt?)

Skulle nu inte Steve, Christan Ö och Vizay kunna spela live den dagen så får de lite dispans på sig å skicka in sina bidrag tills typ dagen innan... ok?

Låter fint! (=JA)

Spread the word! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement