|
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| DET VAR DET SNOPPIGASTE |
|
|
| fede |
| nu har jag sparat lite tid åt montana o fixat sigen. |
|
|
| montana |
| duktigt, och laszlo, din hade ändå blivit editad eftersom även med den krympta bilden hade textstorleken på citatet gjort så att det gick över gränsen |
|
|
| montana |
| det du kan göra om, du ska insistera på att ha båda, är att ha bilden + citatet under fast i en liten text. |
|
|
| Laszlo |
| jag vet, inte alla gånger man får tillfälle att använda sig av uttrycket "snoppigaste", så därför tog jag tillfället i akt och gjorde så :) |
|
|
| Jeremy H |
Hms, ta det via pm? :)
Nu fattas det alltså bara klartecken från dom som ska spela live samt livstecken från Irish? :clown: |
|
|
| Braxen |
PM är underskattat
Ja Jeremy d e väl det som återstår, men om Irish gör en mix så har vi ju en tid reserverad för honom på måndag :)
Ut å skriv i diverse trådar nu så vi promotar spektaklet ! :D |
|
|
| jofawe |
Jag vill ha ett enhälligt JA på denna tids-lineup!
(DVS minst 10 JA.. borde inte vara svårt?)
Skulle nu inte Steve, Christan Ö och Vizay kunna spela live den dagen så får de lite dispans på sig å skicka in sina bidrag tills typ dagen innan... ok? |
|
|
| Gate 42 |
| låter bra det patric! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Gate 42
låter bra det patric! |
Elementärt, Patrik |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Braxen
Ja Jeremy d e väl det som återstår, men om Irish gör en mix så har vi ju en tid reserverad för honom på måndag :) |
Sant sant! Tänkte inte så långt :p
Inte mycket att vänta på då!
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag vill ha ett enhälligt JA på denna tids-lineup!
(DVS minst 10 JA.. borde inte vara svårt?)
Skulle nu inte Steve, Christan Ö och Vizay kunna spela live den dagen så får de lite dispans på sig å skicka in sina bidrag tills typ dagen innan... ok? |
Låter fint! (=JA)
Spread the word! :) |
|
|
|
|