|
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
Han reparerar Kopiatorer om jag inte minns fel.. |
Det trodde jag med, men han hade ju bytt jobb för 10 månader sen? Steve, berätta nu :D
On topic: Hur många mixfestivaler har ni kört tidigare? Är det nån som sparar alla seten? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Det trodde jag med, men han hade ju bytt jobb för 10 månader sen? Steve, berätta nu :D
On topic: Hur många mixfestivaler har ni kört tidigare? Är det nån som sparar alla seten? |
Detta blir 3e i ordningen... jag har samtliga set... tror jag, en disk har kanske krashat men har inte undersökt den mer noggrant än. |
|
|
| ScuL |
| 3e för mig också antar jag |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Förmodligen kommer vi kunna köra live en dag hemmifrån mig !
|
Live FTW ! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
3e för mig också antar jag | Kan inte vara fler eftersom det bara vart 3 hittills :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by reveal
Det trodde jag med, men han hade ju bytt jobb för 10 månader sen? Steve, berätta nu :D |
Men han bytte väl till en annan firma?
Nåja.. Jag kan ju inte ställa upp i denna festival, tråkigt nog.
Min p00lare som sitter inne med utrustningen är på Bali.. |
|
|
| reveal |
| Hade varit roligt att (nån gång i framtiden) köra en riktig live-festival. Ta en hel helg med party o mixning, alla på plats, hade kunnat vara najs :D Är din lägenhet tillräckligt stor för 25 man Steve? :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Hade varit roligt att (nån gång i framtiden) köra en riktig live-festival. Ta en hel helg med party o mixning, alla på plats, hade kunnat vara najs :D Är din lägenhet tillräckligt stor för 25 man Steve? :p |
Hehe inte att bo men att vistas i ja :gsmile:
Men 25 man på ett par dygn i sträck... tror inte mina grannar eller jag skulle uppskatta det. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hehe inte att bo men att vistas i ja :gsmile:
Men 25 man på ett par dygn i sträck... tror inte mina grannar eller jag skulle uppskatta det. |
Nja, behöver ju inte vara mer än 5-6 stycken som mixar vars en timme :) Resten njuter och festar i gott sällskap :D |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Akia
Får man komma även om man själv inte vill (läs: kan!) va med å mixa?
Bara för att lyssna? |
:sadgreen: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Akia
:sadgreen: | Tror du missade nåt på förgående sida ;) |
|
|
| Akia |
| :o :happy2: :gsmile: |
|
|
|
|