return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 3)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by jofawe
Han reparerar Kopiatorer om jag inte minns fel..


Det trodde jag med, men han hade ju bytt jobb för 10 månader sen? Steve, berätta nu :D


On topic: Hur många mixfestivaler har ni kört tidigare? Är det nån som sparar alla seten?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Det trodde jag med, men han hade ju bytt jobb för 10 månader sen? Steve, berätta nu :D


On topic: Hur många mixfestivaler har ni kört tidigare? Är det nån som sparar alla seten?

Detta blir 3e i ordningen... jag har samtliga set... tror jag, en disk har kanske krashat men har inte undersökt den mer noggrant än.
ScuL
3e för mig också antar jag
Braxen
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Förmodligen kommer vi kunna köra live en dag hemmifrån mig !


Live FTW ! :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
3e för mig också antar jag
Kan inte vara fler eftersom det bara vart 3 hittills :)
jofawe
quote:
Originally posted by reveal
Det trodde jag med, men han hade ju bytt jobb för 10 månader sen? Steve, berätta nu :D


Men han bytte väl till en annan firma?


Nåja.. Jag kan ju inte ställa upp i denna festival, tråkigt nog.
Min p00lare som sitter inne med utrustningen är på Bali..
reveal
Hade varit roligt att (nån gång i framtiden) köra en riktig live-festival. Ta en hel helg med party o mixning, alla på plats, hade kunnat vara najs :D Är din lägenhet tillräckligt stor för 25 man Steve? :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Hade varit roligt att (nån gång i framtiden) köra en riktig live-festival. Ta en hel helg med party o mixning, alla på plats, hade kunnat vara najs :D Är din lägenhet tillräckligt stor för 25 man Steve? :p

Hehe inte att bo men att vistas i ja :gsmile:
Men 25 man på ett par dygn i sträck... tror inte mina grannar eller jag skulle uppskatta det.
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hehe inte att bo men att vistas i ja :gsmile:
Men 25 man på ett par dygn i sträck... tror inte mina grannar eller jag skulle uppskatta det.


Nja, behöver ju inte vara mer än 5-6 stycken som mixar vars en timme :) Resten njuter och festar i gott sällskap :D
Akia
quote:
Originally posted by Akia
Får man komma även om man själv inte vill (läs: kan!) va med å mixa?
Bara för att lyssna?


:sadgreen:

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Akia
:sadgreen:
Tror du missade nåt på förgående sida ;)
Akia
:o :happy2: :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement