return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 2)
View this Thread in Original format
anuga
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Om någon av er kör Progressive Trance/House eller Hard Trance/UK Hard Trance/Hard Style/Hard House så kontakta mig så ska vi se vad jag kan göra :)

Helt plötsligt bytade all stil ;) hehehe
MBF
Men för i helvete, har ju lånat ut min utrustning...
zoric
Välkommen till TA, MBF.
Cham
Ni kan räkna med att fisken vill vara med :) Han är dock ute och båtluffar för tillfället men är tillbaks till kryssen! Vet dock inte vad han är sugen på att mixa..
SteveTranz4ever
Förmodligen kommer vi kunna köra live en dag hemmifrån mig !

Enda som behöver lösas är att koppla in rubbet till datorn och sen kunna köra ut det via shoutcasten...


Mina nya fina utrustning:
Pioneer CDJ800mkII
Numark DXM09
Sennheiser HD25

Kan låna hem för livespelningen Technics 1210mkII
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Mina nya fina utrustning:
Pioneer CDJ800mkII
Numark DXM09
Sennheiser HD25


Skaffat nytt? Börjat komma upp dig? ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Skaffat nytt? Börjat komma upp dig? ;)

Jupp allt nytt...
Har ju bytt jobb sen 10 månader så ekonomin börjar bli riktigt stabil!
Förutom detta har jag kunnat resa utomlands en vecka...

Cash is king!
Kaveh
Jag är på :) Bara jag hinner med deadlinen så.
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jupp allt nytt...
Har ju bytt jobb sen 10 månader så ekonomin börjar bli riktigt stabil!
Förutom detta har jag kunnat resa utomlands en vecka...

Cash is king!


Sorry för OT, men jag vill ju så gärna veta vad Steve jobbar med? :p
Akia
Får man komma även om man själv inte vill (läs: kan!) va med å mixa?
Bara för att lyssna?

jofawe
quote:
Originally posted by reveal
Sorry för OT, men jag vill ju så gärna veta vad Steve jobbar med? :p



Han reparerar Kopiatorer om jag inte minns fel..
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Sorry för OT, men jag vill ju så gärna veta vad Steve jobbar med? :p

quote:
Originally posted by jofawe
Han reparerar Kopiatorer om jag inte minns fel..

Japp stämmer bra men bytt från Engboms till Office Management!
Allt är fan bättre, inte ens nån ångest för att avsluta semestern!

quote:
Originally posted by Akia
Får man komma även om man själv inte vill (läs: kan!) va med å mixa?
Bara för att lyssna?

Ja fö fan... har haft nyårsmiddag för 20 pers så några fler än de som spelar får såklart plats :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement