|
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Jag har fixat ett FTP konto som alla kan uppa sin mix på
Idag fick jag Jace's set över MSN! Jace är först ut :)
Surfa in!
ftp://sweta:[email protected]:7171
Eller använd en FTP client!
Adress: sweta.mine.nu
Login: sweta
Passw: festival3
PORT!: 7171
Jofawe --> add till förstasidan!
Alla set från Spring Edition finns att tanka ner på FTPn.
FTPn är online 24/7 !
|
|
|
| Braxen |
Nice det drar ihop sig :) .. ska vi försöka bränna av det veckan efter den som kommer ? .. vad blir det ? v.34 ?
iaf, ska spela in mitt imorn :) |
|
|
| Laszlo |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
två dagar till deadline...har en drös med sött blipp-blopp i kundkorgen på beatport men inte ett jääävla öre på kontot...FAN FAN FAN FANFANFANFANFANFAN |
|
|
| Braxen |
| Reckat å klart :cool: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Braxen
Reckat å klart :cool: |
Ska spela in idag hade jag tänkt mig, men spelar hellre live senare :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by anuga
Ska spela in idag hade jag tänkt mig, men spelar hellre live senare :) |
Kommer du vara i Sthlm ?
Tror nog vi kan va 2 - 3 till som kör live...
Än så länge är det bara jag och Vizay som kör live hemmifrån mig... |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kommer du vara i Sthlm ?
Tror nog vi kan va 2 - 3 till som kör live...
Än så länge är det bara jag och Vizay som kör live hemmifrån mig... |
Jag skulle gärna också vara med om jag kan, skulle vara väldigt kul |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kommer du vara i Sthlm ?
Tror nog vi kan va 2 - 3 till som kör live...
Än så länge är det bara jag och Vizay som kör live hemmifrån mig... |
Om det är på någon dag som jag kan vara i Stockholm, så kommer jag vara i Stockholm! Helklart :D |
|
|
| ScuL |
| Har precis spelat in min set :) |
|
|
| Jeremy H |
Asså.. är det bara jag som blir mindre uppmärksam på trådar som ligger sticky? Är väl inte riktigt det som är tanken antar jag :p
Måste få tummen ur idag och knåpa ihop nåt ;S |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Asså.. är det bara jag som blir mindre uppmärksam på trådar som ligger sticky? Är väl inte riktigt det som är tanken antar jag :p
Måste få tummen ur idag och knåpa ihop nåt ;S |
+1 tog ett tag innan jag fatta att den va sticky, jag fatta inte vart fan den hade tagit vägen innan:p |
|
|
| Cham |
| jag la just upp fisken set på ftpn. Åh nej jag har inte tjuvlyssnat :) |
|
|
|
|