|
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| ^^Givet släng in den :) |
|
|
| Laszlo |
| klart som korvspad det är okej! |
|
|
| DjAviander |
| quote: | | Best of basshunter! |
HAHAHA :D Galet bra det här ser ut! :)
Kommer bara att kunna tune:a på Måndag-tisdag :) Resten pre-tankar jag då jag åker till Frankrike på Onsdag! |
|
|
| RebeL9 |
LOL. Ni har stavat fel på mitt nick. Ska sitta ihop RebeL9. :whip:
Hursomhelst. Jag vill gärna inte att ni spelar min mix utanför SWETA tack :)
Bara en önskan jag har. I övrigt verkar det skitnice grabbar. Ser fram emot detta. Och räkna med lite funkig afghan disco från min sida. |
|
|
| Jeremy H |
Har vi nån soet jingel denna gång då? :p
Går ju alltid att återanvända dom gamla annars :) |
|
|
| jofawe |
fan .. nu glömde jag ju det..
samtidigt som ni skickade in era bidrag var ju tanken att ni skulle spelat in två jinglar, en som ska vara i början där man presenterar sig med namn och sen säger swedish trance addicts mixfestival, och sen en som kommer nånstans mitt i låten.
jag har lagt in en jingel i min iallafall |
|
|
| Braxen |
Kommer inte ihåg hur jinglarna lät senast, hade vi ens nåra :conf: ..om vi nu hade det så funkar dom bra för mig :D
edit. för övrigt får folk gärna gå in å skriva lite i 'sweta mixfestival' tråden på tranceclubber.com så den inte ramlar ur 'main fönstret' :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Braxen
Kommer inte ihåg hur jinglarna lät senast, hade vi ens nåra :conf: ..om vi nu hade det så funkar dom bra för mig :D
edit. för övrigt får folk gärna gå in å skriva lite i 'sweta mixfestival' tråden på tranceclubber.com så den inte ramlar ur 'main fönstret' :) |
Jag har kvar jinglarna från förra året!
Men har nån några nya så skrik till... de gamla var väldigt svåra att höra vad som sas... det var lite fööööör cool röst :toothless
En väsande sådan :D |
|
|
| Braxen |
| Om nån med fin stämma kan spela in nått typ 'du lyssnar på sweta mixfestival' etc, så kan ja höra me en nisse om han kan koka ihop nått :) |
|
|
| Jeremy H |
Dom gamla jinglarna duger väl om ingen orkar göra nytt :)
Uppdatera första-post samt lägga upp info om stream och så? :clown:
Blev det nåt av Afterhours.fm Anuga? :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Blev det nåt av Afterhours.fm Anuga? :) |
Jodå, jag kan skicka de set till ägaren så spelas dem på tider det finns plats, eftersom det blev lite short notice, så kunde han inte lova att relaya under själva "mix festivalen" men han dealar med de som har program just då. |
|
|
|
|