|
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Verkar som vi bara blir 2 som spelar live imorgon!
Vizay och jag... synd när vi har resurserna...
|
|
|
| ScuL |
| hade absolut kommit om jag bodde närmare :D |
|
|
| zoric |
| Jag tycker vi tar och samlas i SWE-TA's IRC-kanal och snackar där :gsmile: |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Verkar som vi bara blir 2 som spelar live imorgon!
Vizay och jag... synd när vi har resurserna... |
va hände med christian da? :conf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gate 42
va hände med christian da? :conf: |
Har inte hört nåt från han, men han har uppat ett liveset på FTPn... |
|
|
| Laszlo |
| Jag yrkar för att vi startar en tråd i tracklist-sektionen och för diskussionen där, det lär nog kunna dra några extra lyssnare :) |
|
|
| X-scream |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag yrkar för att vi startar en tråd i tracklist-sektionen och för diskussionen där, det lär nog kunna dra några extra lyssnare :) |
Håller med :)
| quote: | | Jag tycker vi tar och samlas i SWE-TA's IRC-kanal och snackar där |
Hänger i #swe-ta @EFNet nu! Kom in :) |
|
|
| ScuL |
| brukar det inte vara quakenet? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
brukar det inte vara quakenet? |
Vettefan va de va sist men jag föreslår att vi kör samma igen... orkar fan inte hålla på med mIRC inställningarna som en annan Basshunter!
Förfest hos mig för de som ska på Fleming på MondayBar senare...
Kör LIVE från mitt vardagsrum som sagt 20-22 ! (eller längre) |
|
|
| anuga |
#sweta borde ligga på Mixxnet som alla andra musik irc:era ;)
Mixxnet är dessutom svenskt :) inte många som känner till det. |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vettefan va de va sist men jag föreslår att vi kör samma igen... orkar fan inte hålla på med mIRC inställningarna som en annan Basshunter!
Förfest hos mig för de som ska på Fleming på MondayBar senare...
Kör LIVE från mitt vardagsrum som sagt 20-22 ! (eller längre) |
hinner dessvärre inte komma på förfesten men vi kanske syns på Göta Källare. Lär bli äg ^^ |
|
|
|
|