return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 8)
View this Thread in Original format
Christian Ö.
Jag uppar min mix just nu.

Steve, om jag inte får några förhinder eller nått får jag dra av ett liveset hos dig sen:) ?
Dj P.A!
Då var jag även klar med min mix då. Man är ju ute i sista minuten som vanligt. Jag uppar min mix i alla fall alldeles strax.
Laszlo
va i bävern! mitt namn står ju inte ens med i första posten bland snibbarna som ska vara med...rasister! :whip:

Är det bara jag som inte kan hitta något datum för när mixfestivalen äger rum?
Braxen
quote:
Originally posted by Laszlo

+1, jag föreslog veckan efter den som kommer nu men fick inte så mkt feedback :confused: :cool:
jofawe
quote:
va i bävern! mitt namn står ju inte ens med i första posten bland snibbarna som ska vara med...rasister! :whip:

Laszlo för böfeln!
Läs igen! :nervous:

Datumet ska vi ju sätta senare ;)
Laszlo
Nu har jag köpt en massa söta ch00ns från beatport - ska spela mitt bidrag till festivalen slash mbar-promo alldeles strax :)
anuga
Uppar en mix, men spelar som sagt hellre live, sen att min blev 42 min :nervous: ororar mig, planerade 60 :sadgreen: kanske kan kasta en en eller två låtar till, hummm
Laszlo
Sådär, nu är min mix uppe...någon övergång blev :nervous: men överlag så rockar mixen era sockar!

Se till att spika ett datum nu...

Nästa måndag - onsdag? Bra, så är det bestämt
Christian Ö.
quote:

Se till att spika ett datum nu...

Nästa måndag - onsdag? Bra, så är det bestämt

Jag tycker inte att vi ska köra nästa vecka, då kommer man inte att hinna promota tillräckligt
Det är bättre att vänta lite längre så att man hinner promota ordentligt och få fler lyssnar IMO.
Braxen
^ mja men vafan 1 vecka är tillräckligt om man promotar bra :) .. mixen ska juh helst kännas fräsch när den spelas :P

Nån som e lite finurlig får ju gärna snickra ihop en avatar likt den vi hade senast (y)

fede

hade lite tråkigt idag :) så jag testade lite

texten osv. ersätter jag såklart med nått ni vill ska stå.. hoppas ni gillar den :nervous:
Braxen
Now we're talking ! GG Fede, personligen kör jag fortfarande helst nästa vecka :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement