|
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Allright. Då håller vi det inom Swe-TA :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Kaveh
Vill inte att min sprids. Mer än inom SweTA då.
|
egentligen samma historie här, för det finns en promolåt i den som inte får bli "rippat" ännu.. om en månad är den typ fri att tanka :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Vizay
Här kommer äntligen min tracklist, ledsen att ni fått vänta. :)
01 - Imogen Heap - Hide and Seek (vizays bootleg)
02 - Fonzerelli - Moonlight party (Original mix)
03 - Armin van Buuren - Who's watching (Oliver Moldan mix)
04 - Imogen Heap - The moment I said it (Airbase pres. Scarab remix)
05 - Armin van Buuren feat. Racoon - Love you more
06 - Super8 - Helsinki Scorchin (Original mix)
07 - Armin van Buuren - Future Funland (Extended mix)
08 - Second Sun - Playground (Original mix)
09 - Giuseppe Ottaviani - Through your eyes
10 - Dj Tiesto - Suburban train
Gjorde en fin liten on the fly remix i övermixningen mellan låt 09 och 10, jag har valt att kalla det för Suburban trainwreck ;)
Förutom den övermixningen var det ett okej set, gled iväg lite ibland i övergångarna men det skyller jag på att det är blott andra gången i mitt liv som jag lirar på pioneers cd-spelare modell stora :p |
VIZAY!!!!! Jag måste ju få tag i ditt set på något vis!!! Vilka låtar!!! Du är min gud som mixar in underbara Hide and seek i en trancemix!!! |
|
|
| Laszlo |
Mitt set finns att tanka här: ftp://sweta2006:[email protected]:10201
ni får sprida det med våg och vind bäst fan ni vill :)
01. Jurgen Driessen - The Message (Sweet n Candy Remix) // Mutekki
02. James Holden - The Wheel // Coccoon Recordings
03. Blackstrobe - Nazi Trance Off (James Holden Remix) // Crosstown Rebels
04. Extrawelt - Titelheld // Coccoon Recordings
05. Elastique - Satisfaction of Needs // Bondage Music
06. X-Press 2 feat .Rob Harvey - Kill 100 (Carl Graig Remix) // Skint
07. Cicada - The things you say (Dirty South Remix) // Critical Mass
08. Format B - Gunface // Still for Talent
09. Robbie Williams - Rudebox (Instrumental) // EMI
10. Gabriel Ananda - Doppelwhipper // Platzhirsch Schallplatten
11. The Man Who Can - Copy and Paste // Leftroom Records
12. Wamdue Project - King of my castle // Strictly Rhythm |
|
|
| Gate 42 |
patrik björkman @ sweta summer mixfestival 2006
01. thomas schumacher - high on you [spiel-zeug schallplatten]
02. slg - nine hours [trapez]
03. kai maan - 2dayis2morrow (mix 1) [eintakt]
04. petter - some polyphony [border community]
05. swoop - black market (original mix) [craft music]
06. datapunk rockstars - klartext [datapunk]
07. h-man - manga (thomas schumacher remix) [giant wheel]
08. dumb dan & rasmus - ljus (patrik björkman remix) [dumb]
09. lützenkirchen - knight moves (steam mix) [great stuff]
10. john dahlbäck - come with power (özgür can remix) [giant wheel]
11. stephan bodzin - tron [systematic]
ladda ner: http://www.sendspace.com/file/141ydf |
|
|
| anuga |
Nice alla! Nu får ni görna meddela mig om ni vill ha erat set spelat på AH.fm (Afterhours.fm).
Kom ihåg att era set måste vara i 192kbps för att de ska vilja spela dem på deras radio, eftersom de sänder i det formatet.
Och när jag ändå skiver, ska jag skicka med en liten "Screen'e" från en site som vi fick oväntat hjälp från.

De hade sin egen server i .NL där de hade runt 100 lyssnare dagligen :) |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by anuga
Nice alla! Nu får ni görna meddela mig om ni vill ha erat set spelat på AH.fm (Afterhours.fm).
Kom ihåg att era set måste vara i 192kbps för att de ska vilja spela dem på deras radio, eftersom de sänder i det formatet.
Och när jag ändå skiver, ska jag skicka med en liten "Screen'e" från en site som vi fick oväntat hjälp från.

De hade sin egen server i .NL där de hade runt 100 lyssnare dagligen :) |
*host host*
jag känner ägaren ;) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by fede
*host host*
jag känner ägaren ;) |
*host*host*host* det gör jag med och hel användar bunten :p |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by anuga
*host*host*host* det gör jag med och hel användar bunten :p |
det jag vill säga är att jag snackade med honom om det. |
|
|
| Laszlo |
| nice work :) mitt set får de spela... |
|
|
| RebeL9 |
| ok om det är holland så är det ok med mitt set med. |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by ScuL
egentligen samma historie här, för det finns en promolåt i den som inte får bli "rippat" ännu.. om en månad är den typ fri att tanka :) |
Väntar med spänning :D |
|
|
|
|