return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 19)
View this Thread in Original format
Laszlo
Hörrö anuga, släng upp streamadresserna på hemsidan osså :) mixfestival.tranceaddict.se that is...
anuga
quote:
Originally posted by Laszlo
Hörrö anuga, släng upp streamadresserna på hemsidan osså :) mixfestival.tranceaddict.se that is...

Done ;)
Akia
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever [
[b]Förfest hos mig för de som ska på Fleming på MondayBar senare...
Kör LIVE från mitt vardagsrum som sagt 20-22 ! (eller längre)

Jag kommer! :gsmile: Hur hittar man till ditt vardagsrum? Tänkte ta bilen (så jag hinner i tid till jobbet).
Laszlo
ING HELL

blir tvungen att jobba på DHL 16-20 mån, tis och ons...missar första timman av sweta, bläääääääääääääää

edit: jag kommer att logga irc-chatten så akta er för skitsnack om lasseman och hans performance bakom ryggen på mig ;)
Laszlo
Är det för mycket krångel att byta min tid mot braxens imorgon, så att jag hinner hem och vara med på IRC under mitt set? Om ni andra, och framförallt Braxstone inte har något emot det dvs...
Braxen
quote:
Originally posted by Laszlo
Är det för mycket krångel att byta min tid mot braxens imorgon, så att jag hinner hem och vara med på IRC under mitt set? Om ni andra, och framförallt Braxstone inte har något emot det dvs...

Lugnt för mig ..
mr_fisken
så vilken IRC-kanal och nät är det som gäller? Har för mig att det var #swe-ta på quakenet förra gången:conf:
Christian Ö.
sorry för att jag inte svarat tidigare, tyvär så kan jag varken komma till steve och lira live eller sitta och hänga på IRC'en... får bli en annan gång, jag ska nämligen till David West studio innan :tongue3 :eyespop: :D Men vi kanske ses på Gk sen?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Akia
Jag kommer! :gsmile: Hur hittar man till ditt vardagsrum? Tänkte ta bilen (så jag hinner i tid till jobbet).

Har PMat dig!

Jag är inne på nån Basshunter mIRC kanal nu men ingen BOTTTT i sikte!
Braxen
Jag och Laszlo byter tid då eller ??

SteveTranz4ever
Viz står och känner på grejerna... tog bilden 18:36
http://rya.mine.nu/sweta-live-vizay01.jpg
jofawe
fan.. jag skulle ju hinna handla tänkte jag.. men men... haha
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement