|
SweTA mixfestival Summer 2006 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
Joo Jofawe kom igeeen :) House FTW ! ;)
Ska börja planera min mix nu (låtar/upplägg osv) d här kommer bli niiice ! :cool:
edit: efter att ha dragit i lite trådar så kommer d här bli ännu mer nice :eyespop: :) |
|
|
| anuga |
| jofawe, kom igen nu! jag suger, jag ska vara med bara för att få botten napp ;) |
|
|
| Vizay |
joffsi ditt emo sluta tyck synd om dig själv å spela in en mix nu! ;)
Har börjat förbereda mig för inspelning nu också, bränner lite nya skivor etc.
Kommer också bli lite material från mig själv och lite material som jag tror inte så många har hört innan ;) (eventuellt lite osläppt) |
|
|
| Gate 42 |
| börjar dra ihop sig nu.. :eek: |
|
|
| X-scream |
Done!
Längd: 60:30 :whip:
Låtlista:
1. ?
2. ?
3. ?
4. ?
5. ?
6. ?
7. ?
8. ?
9. ?
10. ?
11. ?
:crazy:
;) |
|
|
| Gate 42 |
| oj, alldeles för långt.. du är diskad X ... ;) |
|
|
| jofawe |
| nej ni slipper mig denna omgång ;) |
|
|
| Braxen |
| Är det dig man skickar mixen till sen Jofawe ?.. lr ska man ladda upp den nånstans ? |
|
|
| X-scream |
| quote: | Originally posted by Gate 42
oj, alldeles för långt.. du är diskad X ... ;) |
Ja oj, synd... ses vid nästa mixfestival! :tongue2 ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Braxen
Är det dig man skickar mixen till sen Jofawe ?.. lr ska man ladda upp den nånstans ? |
det kommer styras upp runt den 20:e ;) |
|
|
| Vizay |
| okej ser ut som att jag inte spelar in ett i förväg men jag kommer vara med ;) |
|
|
| mr_fisken |
Kan jag skicka/lägga upp min mix nånstans för jag drar iväg i morgon och kommer vara borta på söndag då det är sista dagen för inläming :)
edit: Cham här på forumet har mitt set och får styra upp det sen på söndag. |
|
|
|
|