|
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
hytter utan fönster är inget att rekommendera!!!
en polare (marcus för er som känner till snubben) skulle ta en powernap innan kan skulle upp för att se corsten på senaste kryssningen...då han vaknade var han bombsäker på att klockan var 04...när han öppnade dörren fick han ganska snart reda på att klockan var 12 på eftermiddagen :) |
|
|
| Akia |
| LOL Skönt å sova bort hela kryssen :haha: ! Själv sov jag inte alls vilket jag fick veta att man inte skulle... :rolleyes: så jag saknade aldrig något fönster :tongue2 . |
|
|
| Laszlo |
| bra att du lär dig från början :) Detta var vår 10:e kryssning tror jag, och inte har han lärt sig än... |
|
|
| Akia |
| ...tog flera dar att bli normal igen :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja alltså man har hört så många fyllehistorier från folk som missat halva eller mer än halva kryssningen och det har definitivt inte berott på att de har saknat fönster på sina hytter utan att dom har supit skallen i bitar... Så onödigt och det blir fan inte roligare bara för man har 3.0 i promille istället för 1.5.
Har bara bokat med fönster en gång sen insåg jag att det var ju helt onödigt eftersom man inte var i hytten mer än 3-4 timmar ändå... |
|
|
| Laszlo |
så sant som du säger, tycker bara hela historien var småkul :)
Personligen föredrar jag hyttar med fönster mycket mer, även om man inte vistas där speciellt mycket...känns som att sitta i en cell annars. Sen är ju skärgården vacker att se på också, i alla fall för oss insnöade smålänningar som inte ser annat än tallar och granbarr dagarna i ända :) |
|
|
| mjz |
| Fönster känns inte jätteviktigt nej, även om det är trevligt. Ska man över huvud taget sova så får man ändå se till att ställa mobilen ändå, lägga den bredvid örat och dra på alarmvolymen på max. :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by mjz
Fönster känns inte jätteviktigt nej, även om det är trevligt. Ska man över huvud taget sova så får man ändå se till att ställa mobilen ändå, lägga den bredvid örat och dra på alarmvolymen på max. :) |
Yupz, eller be grannen att höja volymen :) |
|
|
| anuga |
On Air : Tiësto featuring Maxi Jazz - Dance 4 Life (Sander Van Doorn Remix) :crazy: :crazy: :crazy:
JAG VILL HA KRYSSNING NU!!! |
|
|
| Smeagol |
| quote: | Originally posted by Akia
Jag har en biljett över om nån behöver, C-hytt (tyvärr fortfarande utan fönster... ;) ). |
hmm, jag skulle behöva en biljett...
jag bokade ju 4 platser på förra kryssningen, men tackade nej när de ringde, för jag visste inte säkert om jag skulle åka eller inte.
Är det fler från typ skåne som ska dit? mjz? Anuga? Sällskap på tåget upp? |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by Smeagol
hmm, jag skulle behöva en biljett...
jag bokade ju 4 platser på förra kryssningen, men tackade nej när de ringde, för jag visste inte säkert om jag skulle åka eller inte.
Är det fler från typ skåne som ska dit? mjz? Anuga? Sällskap på tåget upp? |
jag ska med ja :) |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Smeagol
hmm, jag skulle behöva en biljett... |
Såld, men dom släpper säkert obetalda biljetter fortfarande. :) |
|
|
|
|