|
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
Grattis Steve ! men got damn d e för lite house på linan ju :p ..
Fokusedkryssen > Mondaybarkryssen :clown: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Akia
Kul att du ska spela igen Steve! Och Panorama...:crazy: Grattis!!! :toocool: |
| quote: | Originally posted by Braxen
Grattis Steve ! men got damn d e för lite house på linan ju :p ..
Fokusedkryssen > Mondaybarkryssen :clown: |
Tackar tackar!
Är en stor ära att få spela igen på MBs kryss!!!
Stort förtroende!
Kan ju passa på att säga att det blir mer vinyl denna gången... iof var 8 av 11 vinyl sist... men ikväll gjorde jag världens kap!
2st 100% oanvända Technics SL-1210mk5 för 7500:- !!!
Helt gröna grejer, alltså inget stulet skit! |
|
|
| ScuL |
| blir ingen resa för mig asså men lycka till alla :) |
|
|
| Vizay |
yay kul kul ostig hardtrance och hardstyle only på FL, då har man tid över att sova den här resan...
kände som sagt på mig att det inte var någon ide att försöka få in en mix, hade bara blivit besviken iaf. |
|
|
| Laszlo |
Det var väl ingen större överraskning, med tanke på hur resten av linan ser ut...
Grattis än en gång Steve-ponken! :D Synd att jag missar dig denna gång :( |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
MONDAY BAR MAIN FLOOR
00.00-02.00 Sander van Doorn
FUTURE LOUNGE
00.00-01.30 Steve [Liquidsunset.org] |
Ah, va bull att krocka med SvD. :whip:
Men du ser ju vilka som föredrar dig framför honom :)
| quote: | DISPENS FÖR DIG SOM ÄR 18-19 ÅR
Om du är 18 eller 19 år och skulle vilja följa med i ett sällskap där alla andra är över 20 år har vi fått möjlighet att ge dig dispens att följa med trots att åldersgränsen egentligen är 20 år. Antalet personer som vi kan fixa in på detta sätt är begränsat, men skriv en rad till oss så ska vi försöka hjälpa dig. Skriv ditt namn och ditt riktiga födelsedatum samt det bokningsnummer din kompisgrupp har fått av Silja Line. |
Vilka var det nu som tyckte att det vore kul att följa med, men kunde inte pga åldern ;) nu har ni all chans i världen :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by anuga
Ah, va bull att krocka med SvD. :whip:
Men du ser ju vilka som föredrar dig framför honom :)
|
Ja SvD var väl den jag själv såg fram emot mest eftersom jag diggar hans prods och set!
Så det blir lite att välja mellan SvD musik spelad av SvD eller SvD musik spelad av Steve :rolleyes:
Men det är ju alltid ett val mellan Main och Panorama... fast nu är de jag mot ett "Pro" |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by anuga
Ah, va bull att krocka med SvD. :whip:
Men du ser ju vilka som föredrar dig framför honom :) |
Äh, SvD är en sopa jämfört med Steve ;) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men det är ju alltid ett val mellan Main och Panorama... fast nu är de jag mot ett "Pro" |
Pro och Pro.. . spelar han som sina senaste spelningar, är Panorama att föredra lätt ;)
Dessutom, det finns en bra anledning till att du blev placerad där, vid den tiden ;) Prime Time  |
|
|
| Kvicket |
Får se om man åker på denna. Känns väldigt mkt budgetkryssning detta tyvärr.
Sen att jag inte får den musik jag gillar hör ju också till :/
Är väl möjligen en dj som spelar hardstyle? Ferren.
Stefan, menar mondaybar allvar när dom påstår att dom inte har valt alls efter vilka dom känner? För annars är det en grym bedrift av dig att komma med två gånger irad :) Iofs så var din swe-ta mix riktigt jävla bra så det stämmer säkert...
Skumt att Ceder skickade in till FL dock? :P |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Får se om man åker på denna. Känns väldigt mkt budgetkryssning detta tyvärr.
Sen att jag inte får den musik jag gillar hör ju också till :/
Är väl möjligen en dj som spelar hardstyle? Ferren.
Stefan, menar mondaybar allvar när dom påstår att dom inte har valt alls efter vilka dom känner? För annars är det en grym bedrift av dig att komma med två gånger irad :) Iofs så var din swe-ta mix riktigt jävla bra så det stämmer säkert...
Skumt att Ceder skickade in till FL dock? :P |
Det är väl lite så att det är blandade DJs... nya Future Lounge-DJs och tidigare gästande DJs som får spela...
Om jag är en värdig DJ att spela återigen är jag inte rätt man att säga men MB-gubbsen gillade den tillräckligt för att peta upp mig igen!
Åke har spelat på samma MB-fest tidigare som Nick Warren i juli för ett år sedan! Så det var öppet för vem som helst att kandidera till en 90 minuters spelning på Panorama-golvet...
Jag skickade in min mix för att visa framfötterna men att få spelningen vågade jag inte tro!
Tack ni som diggar faktumet! :gsmile: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tack ni som diggar faktumet! :gsmile: |
Givet gör vi det alla :) Dela med dig av Mixen :p |
|
|
|
|