|
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Akia |
| quote: | Originally posted by mjz
jag tänker satsa på kläder i år |
Det tackar vi för ;)
Laszlo, det går säkert att få tag på nån biljett! |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by Akia
Det tackar vi för ;)
|
hmm, nä, nu blir det nog kroppsmålning istället. fixar dom det på mcdonalds eller är det bara ansiktsmålning där? jag vill ju se ut som en tiger |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Akia
Laszlo, det går säkert att få tag på nån biljett! |
jo jag vet, men jag har jobb upp till öronen så det är dessvärre kört för min del |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by mjz
hmm, nä, nu blir det nog kroppsmålning istället. fixar dom det på mcdonalds eller är det bara ansiktsmålning där? jag vill ju se ut som en tiger |
Jag tänkte skaffa min målning på Makeup Store men där är det bara ansikte vet jag. Mcdonalds hmm... är det inte åldersgräns där..? :rolleyes:
Det går fler båtar Laszlo! :) |
|
|
| sipowitz |
Tjenare gott folk!
Tänkte spräcka min -bara-läsa-forumet-period och istället göra -skriva-ett-inlägg-också med att säga att vi ses på kryssningen!
Jag tar med mig flickvän och Patrik (som också följde med mig på allra första kryssningen).
Ska bli "göööööör" kul detta!
Hur är det, buffe på utresan som på den gamla tiden? |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Tjenare gott folk!
Tänkte spräcka min -bara-läsa-forumet-period och istället göra -skriva-ett-inlägg-också med att säga att vi ses på kryssningen!
Jag tar med mig flickvän och Patrik (som också följde med mig på allra första kryssningen).
Ska bli "göööööör" kul detta!
Hur är det, buffe på utresan som på den gamla tiden? |
nä! men titta vem lever och är skrivkunnig :)
det är sig ganska likt med buffé och så ja |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ska bli riktigt kul att ha med Mr Bitch på kryssningen igen :gsmile:
Ändringar i spelchemat!
Sander och Talla har bytt tider
22.30-00.00 : Fredrik Thernell
00.00-02.00 : Talla2XLC
02.00-04.00 : Eddie Halliwell
04.00-06.00 : Sander van Doorn
| quote: | Originally posted by Staffan at Tranceclubber
Tyckte att det var bättre så, men Sanders manager protesterade först. Sen missade han planet till Stockholm när Christopher Lawrence spelade (han basar för honom också..), och hade sen så dåligt samvete att vi till slut fick som vi ville... hehe
/ Staffan |
|
|
|
| ColinZeal |
JAAAAAA!!! Den enda krocken under kryssningen för mig har undvikits.
GRYMT!
(ja, att stevie och sander spelade samtidigt var en krock för mig) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ColinZeal
JAAAAAA!!! Den enda krocken under kryssningen för mig har undvikits.
GRYMT!
(ja, att stevie och sander spelade samtidigt var en krock för mig) |
Hihi... då vet jag en som står på golvet då iaf =) |
|
|
| anuga |
| Ska jag bringa en videocam :) ? eller kör hårt med foto o drinkar ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by anuga
Ska jag bringa en videocam :) ? eller kör hårt med foto o drinkar ;) |
Ta camen med dig ! Filma som fan så tar jag gänra hand om banden sedan... har redan typ 5-6 timmar band som jag tänkte göra en bautafilm av sen... typ typ typ... en MB Kryss-video 4 år... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Ska jag bringa en videocam :) ? eller kör hårt med foto o drinkar ;) |
Jag kommer ju köra stenhårt på min kamera :)
Måste bara lära mig lite mer av att ta med min nyinköpta D80 och SB-600 :|
Edit:
hehe.. tog 5 minuter av läsande på fotosidan.se så hittade jag det perfekta receptet för bra bilder, bland annat från en av dem som fotar officiellt för id&t :)
Trist att jag inte har en fisheye-lins, men det kanske kommer till nästa fest :nervous: |
|
|
|
|