return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 15)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Vad sägs om 2 meet-ups ?

1) 00:00 (alt.23:30) Panorama-golvet när en viss Swe-TA DJ ska spela ?

2) 14:00 På Panorama i ett av båsen... (min polare Åke Ceder spelar 14:00 - 15:30)

Anledningen att jag inte valt nåt lugnare ställe eller långt rättare sagt från dansgolv är just för att det är inge party över det hela, blir rätt dött... roligare om vi står nära musiken, minglar, dansar på plats, dricker, kramas (med Patrik) osv.
Lucia kryss 2002 (1a MB-kryssen) var det meningen att vi skulle ses vid informationen klockan 01:00 men ingen dök upp... alla var på golven!

Blinkande karta kommer så snart vi är överens...
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
det är ju en trappa där!

Coolt, kommer inte ihåg =)
mjz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad sägs om 2 meet-ups ?

1) 00:00 (alt.23:30) Panorama-golvet när en viss Swe-TA DJ ska spela ?

2) 14:00 På Panorama i ett av båsen... (min polare Åke Ceder spelar 14:00 - 15:30)

Anledningen att jag inte valt nåt lugnare ställe eller långt rättare sagt från dansgolv är just för att det är inge party över det hela, blir rätt dött... roligare om vi står nära musiken, minglar, dansar på plats, dricker, kramas (med Patrik) osv.
Lucia kryss 2002 (1a MB-kryssen) var det meningen att vi skulle ses vid informationen klockan 01:00 men ingen dök upp... alla var på golven!

Blinkande karta kommer så snart vi är överens...

funkar för mig
jofawe
Klockers!

Då ses vi på panorama när Åke spelar, på styrbord sida ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
Klockers!

Då ses vi på panorama när Åke spelar, på styrbord sida ;)

Nice nice men jag tycker vi ses på babord sida där det finns lite avskärmande bås med sittplatser med en nice utsikt över havet...

Hittade ingen bättre bild...
anuga
låter bra =)
jofawe
det finns sittplatser och bås på styrbord sida med, fast där är aldrig något folk för de finns inga högtalare på den sidan :P
Akia
10 dagar kvar! :)
anuga
quote:
Originally posted by Akia
10 dagar kvar! :)

O jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig... :(
Akia
Jag har skodonen klara men har också lite kläder kvar. Det går ju åt en del ombyten...:)

mjz
quote:
Originally posted by anuga
O jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig... :(

jag tänker satsa på kläder i år
Laszlo
jag vill också vara med och leka :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement