|
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| no offence colin men varför kalla det för inköpspris när du ligger 5:- över? ;) :D *pet pet* |
|
|
| ColinZeal |
Vafan? :D Gör jag? 4 biljetter kostade 3010kr men det är väl med ATG-ombud då eller?
Fan då. Mitt rykte är skamfilat! ;) |
|
|
| Vizay |
kolla i första posten om du inte tror mig ;)
tror ATG tar ut en extra avgift dock så ditt pris stämmer ju om du köpt via ATG-ombud :P |
|
|
| jofawe |
| nu börjar det närma sig =) |
|
|
| Akia |
| Japp! Har shoppat partystövlarna idag så jag ska hinna gå in dom. :toocool: |
|
|
| Akia |
| Blir det förresten nåt swe-ta meetup? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Akia
Blir det förresten nåt swe-ta meetup? |
Såklart, same place, Same time ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by anuga
Såklart, same place, Same time ;) |
Har funderat på det där och jag har lite förslag på ändring...
Återkommer med det imorrn typ... |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har funderat på det där och jag har lite förslag på ändring...
Återkommer med det imorrn typ... |
ok, vi inväntar båtkarta med stor blinkande röd plopp. |
|
|
| jofawe |
| Ja, det kan ju lätt vara rätt kallt där.. Mitt förslag är framför taxfreen samma tid.. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
Ja, det kan ju lätt vara rätt kallt där.. Mitt förslag är framför taxfreen samma tid.. |
lättare med en trappa ;)
en av trapp upp/ned gångarna? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
lättare med en trappa ;)
en av trapp upp/ned gångarna? | det är ju en trappa där! |
|
|
|
|