return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 22)
View this Thread in Original format
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
fat´s 10mm glugg är heeemsk!

Ända gång jag anser man ska använda en sån, är när det är mååånga... typ Dancing Palace bilderna, annars blir det bara överdrivit.
mjz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Och nu är bilder uppe från Fatmenize på LIQUIDSUNSET.ORG


kul! synd bara att liquidsunset inte är uppe ;)
Laszlo
dra ballen i gruset vad jag vill ha en 10mm :(
jofawe
Du är inte ensam laszlo.. Det blir mitt nästa inköp, lätt!
Laszlo
men då kommer jag börja tycka illa om dig i all svartsjuka...det vill du väl inte?

ps: jag fyller år på julafton ;)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
men då kommer jag börja tycka illa om dig i all svartsjuka...det vill du väl inte?

ps: jag fyller år på julafton ;)



men.. jag har ju alltid tyckt illa om dig i all svartsjuka :nervous:

Dock är 4000 spänn för en glugg rätt saftigt.
Laszlo
4 papp? vad snackar vi för glugg? de 10mm jag kollat på ligger på minst 6 lök
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
4 papp? vad snackar vi för glugg? de 10mm jag kollat på ligger på minst 6 lök


Ett Sigma 10-20 ligger på 4600 på pricerunner..
Laszlo
farligt billigt! speciellt med tanke på att jag fick en najs jullön häromdagen...tur för min plånbok att min kamera fortfarande är paj, så ny glugg lär få vänta i vilket fall som
jofawe
Hade du inte fått tillbaka den?!
Vad är det för fel på den egentligen?

anuga
quote:
Originally posted by jofawe
Ett Sigma 10-20 ligger på 4600 på pricerunner..

Köp inte sigmas, köp orginalet.
Testa Sigmas och den är fukked när det kommer till ljus.
jofawe
quote:
Originally posted by anuga
Köp inte sigmas, köp orginalet.
Testa Sigmas och den är fukked när det kommer till ljus.



Vadå orginalet?
Sigma är ju orginalgrejer.. haha.. men jag antar att du menar Nikkors 10-20? det kostar nog mer än ett ligg med Brittan.. eller.. jo det gör rätt mycket :P

jag är bara så sjukt sugen på ett fisheye (och jag kommer ju ha fixat ett till nästa kryss, lätt :nervous: )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 
Privacy Statement