|
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
fat´s 10mm glugg är heeemsk! |
Ända gång jag anser man ska använda en sån, är när det är mååånga... typ Dancing Palace bilderna, annars blir det bara överdrivit. |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Och nu är bilder uppe från Fatmenize på LIQUIDSUNSET.ORG |
kul! synd bara att liquidsunset inte är uppe ;) |
|
|
| Laszlo |
| dra ballen i gruset vad jag vill ha en 10mm :( |
|
|
| jofawe |
| Du är inte ensam laszlo.. Det blir mitt nästa inköp, lätt! |
|
|
| Laszlo |
men då kommer jag börja tycka illa om dig i all svartsjuka...det vill du väl inte?
ps: jag fyller år på julafton ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
men då kommer jag börja tycka illa om dig i all svartsjuka...det vill du väl inte?
ps: jag fyller år på julafton ;) |
men.. jag har ju alltid tyckt illa om dig i all svartsjuka :nervous:
Dock är 4000 spänn för en glugg rätt saftigt. |
|
|
| Laszlo |
| 4 papp? vad snackar vi för glugg? de 10mm jag kollat på ligger på minst 6 lök |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
4 papp? vad snackar vi för glugg? de 10mm jag kollat på ligger på minst 6 lök |
Ett Sigma 10-20 ligger på 4600 på pricerunner.. |
|
|
| Laszlo |
| farligt billigt! speciellt med tanke på att jag fick en najs jullön häromdagen...tur för min plånbok att min kamera fortfarande är paj, så ny glugg lär få vänta i vilket fall som |
|
|
| jofawe |
Hade du inte fått tillbaka den?!
Vad är det för fel på den egentligen? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
Ett Sigma 10-20 ligger på 4600 på pricerunner.. |
Köp inte sigmas, köp orginalet.
Testa Sigmas och den är fukked när det kommer till ljus. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Köp inte sigmas, köp orginalet.
Testa Sigmas och den är fukked när det kommer till ljus. |
Vadå orginalet?
Sigma är ju orginalgrejer.. haha.. men jag antar att du menar Nikkors 10-20? det kostar nog mer än ett ligg med Brittan.. eller.. jo det gör rätt mycket :P
jag är bara så sjukt sugen på ett fisheye (och jag kommer ju ha fixat ett till nästa kryss, lätt :nervous: ) |
|
|
|
|