return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 12)
View this Thread in Original format
anuga
Japp jag ska upp :)
Laszlo
satan i gatan vilket jävla kalas..! slår allt annat jag tidigare varit på med sexton hästlängder...mer om resan när jag är tillbaka i växjö...
mjz
quote:
Originally posted by Laszlo
satan i gatan vilket jävla kalas..! slår allt annat jag tidigare varit på med sexton hästlängder...mer om resan när jag är tillbaka i växjö...

fel tråd? ;)
anuga
quote:
quote:
Originally posted by mjz
fel tråd? ;)

Hahaha!!! Laz:e e fortfarande packade o klar ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by anuga
Hahaha!!! Laz:e e fortfarande packade o klar ;)

lol :haha: märkde detta först nu :o

någon som vet hur det står till med biljettstatusen? sån megaångest efter halloweenkryssningen - vill åka båt igen!
anuga
quote:
lol :haha: märkde detta först nu :o

någon som vet hur det står till med biljettstatusen? sån megaångest efter halloweenkryssningen - vill åka båt igen!

ganska fullt, Johnny eller Steffan nämnde att de släppte två av Monday Bars hyttar för de behövde dem inte, de gick snabbt åt ;)

Nu e det drop out's som gäller ;)
Laszlo
aj aj
jofawe
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,926457,00.html

Kul.. hoppas det inte påverkar Festival!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,926457,00.html

Kul.. hoppas det inte påverkar Festival!

Som vilken vanlig fre-lör. kryssning som helst jue :D

Annat är de på MB-kryssarna...
anuga
t3rds, hur fan kan man bete sig så! kjölhala dem :p

Laszlo
Undrar hur detta kommer att påverka framtida kryssningar. Jag vet inte hur processen ser ut när Monday Bar och Silja förhandlar om sina kontrakt, men jag antar att huruvida sådana här speciella chartrar ska få äga rum eller inte inte bestäms av en enskild individ utan att det är styrelsen som tar beslut i sådana frågor. En VD har ensam egentligen inte speciellt mycket att säga till om, annat än det inflytande han/hon har på sin styrelse - det är i slutändan styrelsen som klubbar igenom och avslår beslut. Låt oss säga att hela eller så gott som hela den sittande styrelsen avgår/blir avsatt och in kommer ett nytt gäng medelålders insnöade högreligiösa nykterister - hur stor kan chansen vara att de låter ett par arrangörer som Monday Bar eller Fokused med den drogstämpeln klubbkulturen har i landet få chartra ett fartyg? Nu lär ju det inte hända med tanke på att hela konceptet och affärsidén för dessa bolagen i grund och botten handlar om att folk ska spendera så mycket pengar de någonsin kan på alkohol - men det var den första tanken jag fick när jag läste arikeln. Jag är också lite osäker på ifall det är facket eller om det är majoritetsägarna av aktierna som tillsätter en eventuellt ny styrelse...i vilket fall som, så hoppas jag inte att detta bör påverka Monday Bar och Fokuseds kryssningar...(tja, kanske om det till och med kan bli till det bättre )

Sen bör man om man har lite vett iskallen ta det som Aftonbladet skriver med en hink salt...
anuga
Äh, Aftonbladet har överdrivit igen... kollade med min kära mamma som jobbar på Sydsvenska, de har fått in uppgifter som både stämmer överens med det aftonbladet har printat, men överlag, så är det mycket överdrivet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement