|
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Står ju skicka senast 31a... inte se till att vi får brevet senast 31a |
Precis ;) Get U're ass on MSN! :D |
|
|
| ScuL |
Fan jag hinnar inte med alla dessa mixar som jag har gjort under den senaste tiden !!
grrr |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Står ju skicka senast 31a... inte se till att vi får brevet senast 31a |
sant, my bad... ;) |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Laszlo
fan i mig på tiden! halva värnamo verkar redan ha besökt en kryssning, så du ligger i lä snibbe...var någon jävla snubbe som hälsade på mig senaste kryssningen som jag aldrig tidigare sett eller snackat med...tydligen var han från värnamo och han visste att jag var "dj"...påstod att vi snackat innan...märkligt... |
Jag får dansa extra hårt så jag tar igen några kryssningar :clown:
Och jag är ingen värnamohora längre.... Flyttat till stockholm ;) |
|
|
| Laszlo |
| vafan, va i bävern gör du där uppe? flytta hem igen och överlämna lägenheten till mig istället... |
|
|
| anuga |
| Så! inspelad , ska bara skicka :D fan va nice den blev, lyckades oväntat med en riktigt jävla mashup också, får nog redigera den på riktigt och släppa loss till allmännheten :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Connector
Och jag är ingen värnamohora längre.... Flyttat till stockholm ;) |
Så du erkänner att du var en hora innan? :p |
|
|
| ait |
hoppas luciakryssen blir fetare än summercruise.. kändes mest som att det var "krogfolk" på summercruise tyvärr, inte alls lika hårt tryck som det brukar vara. no judgement!
bästa X-en var ändå valborgcruise 2003, det var grejer det! |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by reveal
Så du erkänner att du var en hora innan? :p |
:clown:
Du skulle iaf aldrig ha råd med mig... :p |
|
|
| Gate 42 |
saxat från tc, verkar vara hård konkurens denna gång i future loungen ;)
| quote: | Jag sitter och lyssnar för fullt på alla mixar som har kommit in (ca: 100 st). Och fy fan vad bra dom är. Jag har inte hunnit lyssna på alla ännu, men jag märker att ni har höjt er ett snäpp ytligare. Oj oj, det blir inte lätt att välja ut ett fåtal dj's utav det här.
Johnny |
|
|
|
| Laszlo |
| det finns mycket bra talang i detta avlånga land :) |
|
|
| ScuL |
| Tänk om han skulle ha gjort detsamma i Holland.. han fick lätt 3000 skivor det är jag ganska säker på :p |
|
|
|
|