return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 13)
View this Thread in Original format
Gate 42
Laszlo, du behöver nog inte oroa dig för att det inte ska bli fler mb kryssar.. Att få en båt helt fullbokad med folk som dessutom spenderar skapliga mängder i både taxfree'n och på restaurangerna hör inte till vanligheten för kryssningsbolagen.. så att tacka ner till detta vore ju ytterst korkat..

its all about the money, all bout the dum dum dumdedidum.. ;)
[SWE]Helios
Har inte läst igenom 13 sidor med poster, men tänkte bara påpeka att Simon Patterson går under namnet Dogzilla, inte Godzilla :P :stongue:
SMC
quote:
Originally posted by Gate 42
Laszlo, du behöver nog inte oroa dig för att det inte ska bli fler mb kryssar.. Att få en båt helt fullbokad med folk som dessutom spenderar skapliga mängder i både taxfree'n och på restaurangerna hör inte till vanligheten för kryssningsbolagen.. så att tacka ner till detta vore ju ytterst korkat..

its all about the money, all bout the dum dum dumdedidum.. ;)

Men de kanske inte arrangerar fler kryssar om Gate42 inte följer med. :stongue: :stongue: :haha: :haha: :happy2: :happy2:
Gate 42
quote:
Originally posted by SMC
Men de kanske inte arrangerar fler kryssar om Gate42 inte följer med. :stongue: :stongue: :haha: :haha: :happy2: :happy2:

har tagit break de senaste 2 kryssarna.. ja alltså summer och nu lucia.. tror det går runt i alla fall.. även om jag brukar delge en hel del med kosing till silja... mer än jag behöver faktiskt :D

:crazy:
SMC
quote:
har tagit break de senaste 2 kryssarna.. ja alltså summer och nu lucia.. tror det går runt i alla fall.. även om jag brukar delge en hel del med kosing till silja... mer än jag behöver faktiskt :D

Vi får se vad de hittar på för kul till våren. :)
SteveTranz4ever
Har en kompis som vill köpa en biljett till kryssen.
Han behöver inte tillgång till hytten utan bara biljetten så han kommer ombord.

Maila mig Steve på [email protected] om ni har en plats till salu!
Vizay
quote:

du måste ju med så jag kan bjussa på en öl ;)
Gate 42
quote:
Originally posted by Vizay
du måste ju med så jag kan bjussa på en öl ;)

haha, precis.. men vi får ta det i vår ;)
Vizay
quote:
haha, precis.. men vi får ta det i vår ;)

haha okej då, eller om vi springer på varandra ute nånstans innan givetvis ;)
ColinZeal
Har två biljetter över som kan säljas för inköpspris.
(Sova får ni göra nån annanstans)
;)

edit.
(pris 750kr)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ColinZeal
Har två biljetter över som kan säljas för inköpspris.
(Sova får ni göra nån annanstans)
;)
Vad är det för hytt ? Mao. vad är priset då :)
ColinZeal
Vi har B-hytt så det blir väl en 762,50 för biljetten.
Ok, kan väl avrunda till 750 då.
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement