|
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
ni får ha det så kul :)
vi kanske ses nästa gången :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
ni får ha det så kul :)
vi kanske ses nästa gången :) |
Det får vi hoppas
Nästa kryssning
Marcel Woods ,Blank & Jones och Bart Claessen m.m.
MONDAY BAR SPRING BREAK CRUISE FRED-LÖRD 9-10 MARS |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det får vi hoppas
Nästa kryssning
Marcel Woods ,Blank & Jones och Bart Claessen m.m.
MONDAY BAR SPRING BREAK CRUISE FRED-LÖRD 9-10 MARS |
Wicked!
Nu drar jag från växjö iaf.. ses på båten! |
|
|
| Pisch |
| Snart dags då! Ses på båten, pissfulla och glada! |
|
|
| SteveTranz4ever |
 |
|
|
| Christian Ö. |
| Usch vill också åka båt:whip: Istället får jag sitta hema och cp-plugga till ett kursprov i matte-E som jag har imorgon:nervous: |
|
|
| Laszlo |
| trallalalala...jag hatar er...trallalaaa |
|
|
| ColinZeal |
Oj.. Steve mådde INTE bra när han satt och vinglade med huvudet halvt loss bredvid Paraglider.. Snacka om att vara trasig.
Detta vid två timmar innan slutmålet stockholm
:D
För mycket Minttu?
;)
Men bra set iaf på torsdagen. Längtar redan till nästa X |
|
|
| ColinZeal |
Oj.. Steve mådde INTE bra när han satt och vinglade med huvudet halvt loss bredvid Paraglider.. Snacka om att vara trasig.
Detta vid två timmar innan slutmålet stockholm
:D
För mycket Minttu?
;)
Men bra set iaf på torsdagen. Längtar redan till nästa X |
|
|
| Vizay |
hmm, misstänker vems mintu som kan ha satt spiken i kistan för steve :p
hade för övrigt skitkul fram till mitten av eddie, sen sket sig resten av kryssningen för mig personligen tyvärr...
Stort tack till idioten som snodde min mobil och pajade resten av kryssen för mig...
SIM-kort skickas vänligen till Peter Lamperud, telefonen skiter jag fullständigt i... |
|
|
| Braxen |
^^Fan va illa .. :S .. va ju en som blev av med en bärbar dator sist, nån hade bara knatat in i hytten (som klumpigt nog var obemannad) å tagit den :whip:
edit: hörde att blank & jones, marcell woods & barthezz bland andra ska spela på nästa kryss ? .. :rolleyes: |
|
|
|
|