|
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
Snälla tomten, jag har varit väldigt snäll i år, här är min önskelista:
-Eric Prydz (kommer inte hända..)
-Erick Morillo (kommer inte hända..)
-Martin Solveig (kommer inte hända..)
-Paolo Mojo (tveksamt men större chans än^)
-Desyn Masiello (tveksamt men wh00t tänk om!)
.. å nån härifrån såklart ! |
|
|
| Cham |
| quote: | Originally posted by Braxen
Snälla tomten, jag har varit väldigt snäll i år, här är min önskelista:
-Eric Prydz (kommer inte hända..)
-Erick Morillo (kommer inte hända..)
-Martin Solveig (kommer inte hända..)
-Paolo Mojo (tveksamt men större chans än^)
-Desyn Masiello (tveksamt men wh00t tänk om!)
.. å nån härifrån såklart ! |
varför inte kasta in hela swedish house maffia :D
me like.. carl cox hade inte varit fel de heller eller David Guetta ...fan man skulle kunna hålla på ett tag :) |
|
|
| NooN |
| Gareth Emery skulle vara grymt att få med. |
|
|
| Vizay |
gareth emery skulle vara sjukt kul att se på en kryssning :)
john o'bir vore inte helt fel heller, ruggigt duktig.
Sen kanske Above & Beyond vore rätt smarrigt, va ett tag sen man såg dom nu :)
Ska nog spela in min futurelounge-mix senare ikväll :) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Cham
varför inte kasta in hela swedish house maffia :D
me like.. carl cox hade inte varit fel de heller eller David Guetta ...fan man skulle kunna hålla på ett tag :) |
Mja Prydz e i en klass för sig i maffian nu, Angello & Ingrosso kör samma låtar nu som för över 1 år sen .. Axwell är alltid nice men hans Essentialmix som var i helgen (den 20e) var rätt svag .. men d e klart att ja inte skulle klaga om hela maffian kom :D |
|
|
| Christian Ö. |
| Har spelat in mitt bidrag nu, tror det blev riktigt bra... Det blev trance och tech, riktigt hårt och bra:D |
|
|
| Pjox |
Jag hoppas att det bara kommer skit dj's och ingen från swe-ta kommer att få spela!
Och nej jag är inte tjurig över att jag med största sannorlikhet inte kommer kunna åka! |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
så bitter ^^ |
Aldrig :whip: |
|
|
| mjz |
| haha :) bättre att i förväg veta att man kommer missa en kryssning, än att bli grymt sjuk en dag innan det är dags, eller missa båten som anuga ;) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by mjz
...eller missa båten som anuga ;) |
sssh! det är *need to know* :p |
|
|
| Vizay |
| du får köra samma variant som sist anuga så du verkligen inte missar båten ;) |
|
|
|
|