return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 3)
View this Thread in Original format
Braxen
Snälla tomten, jag har varit väldigt snäll i år, här är min önskelista:

-Eric Prydz (kommer inte hända..)
-Erick Morillo (kommer inte hända..)
-Martin Solveig (kommer inte hända..)
-Paolo Mojo (tveksamt men större chans än^)
-Desyn Masiello (tveksamt men wh00t tänk om!)

.. å nån härifrån såklart !
Cham
quote:
Originally posted by Braxen
Snälla tomten, jag har varit väldigt snäll i år, här är min önskelista:

-Eric Prydz (kommer inte hända..)
-Erick Morillo (kommer inte hända..)
-Martin Solveig (kommer inte hända..)
-Paolo Mojo (tveksamt men större chans än^)
-Desyn Masiello (tveksamt men wh00t tänk om!)

.. å nån härifrån såklart !


varför inte kasta in hela swedish house maffia :D
me like.. carl cox hade inte varit fel de heller eller David Guetta ...fan man skulle kunna hålla på ett tag :)
NooN
Gareth Emery skulle vara grymt att få med.
Vizay
gareth emery skulle vara sjukt kul att se på en kryssning :)
john o'bir vore inte helt fel heller, ruggigt duktig.
Sen kanske Above & Beyond vore rätt smarrigt, va ett tag sen man såg dom nu :)

Ska nog spela in min futurelounge-mix senare ikväll :)
Braxen
quote:
Originally posted by Cham
varför inte kasta in hela swedish house maffia :D
me like.. carl cox hade inte varit fel de heller eller David Guetta ...fan man skulle kunna hålla på ett tag :)


Mja Prydz e i en klass för sig i maffian nu, Angello & Ingrosso kör samma låtar nu som för över 1 år sen .. Axwell är alltid nice men hans Essentialmix som var i helgen (den 20e) var rätt svag .. men d e klart att ja inte skulle klaga om hela maffian kom :D
Christian Ö.
Har spelat in mitt bidrag nu, tror det blev riktigt bra... Det blev trance och tech, riktigt hårt och bra:D
Pjox
Jag hoppas att det bara kommer skit dj's och ingen från swe-ta kommer att få spela!
Och nej jag är inte tjurig över att jag med största sannorlikhet inte kommer kunna åka!
Vizay
så bitter ^^
Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
så bitter ^^


Aldrig :whip:
mjz
haha :) bättre att i förväg veta att man kommer missa en kryssning, än att bli grymt sjuk en dag innan det är dags, eller missa båten som anuga ;)

anuga
quote:
Originally posted by mjz
...eller missa båten som anuga ;)

sssh! det är *need to know* :p
Vizay
du får köra samma variant som sist anuga så du verkligen inte missar båten ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement