return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 18)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by sipowitz
En plats över!

En i gänget hoppade aldrig i båten som man kan säga. Så jag har en plats över till båten.

745kr kostar biljetten

Ringer en polare omgående om han ska med!
Ringer dig isf sen Martin!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by sipowitz
En plats över!

En i gänget hoppade aldrig i båten som man kan säga. Så jag har en plats över till båten.

745kr kostar biljetten

Ringer en polare omgående om han ska med!
Ringer dig isf sen Martin!


[edit] Han ville inte dela hytt med någon = då är det kört för han :D
WoberT
Det kommer bli gryyymt skoj det här alltså :D.. inte långt kvar nu tills gula faran är uppe i sthlm :).
jofawe
Det var det grövsta.. Är du ta medlem wobert?! en dag kvar nu!
WoberT
quote:
Originally posted by jofawe
Det var det grövsta.. Är du ta medlem wobert?! en dag kvar nu!


Haha jepp sen nov 2002 :D:D .. men har inte hängt så mycket här på sistone.. fast det är ju det trevligaste tranceforumet måste jag säga.
SteveTranz4ever

16 Swe-TA's

jofawe
steve
sipowitz
anuga
Speactra
Akia
ColinZeal
Jace2
mr_fisken
Vizay
mjz
Connector
ait
trancedanne
Flanker
Smeagol



jofawe
Got it! :)

men du steve.. hur ska du kunna närvara på uppslutet vid 00 när du står vid spelarna? :P
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
Got it! :)

men du steve.. hur ska du kunna närvara på uppslutet vid 00 när du står vid spelarna? :P

Jag är ju där liksom! Nu får supporta mig längst fram när jag kör V75
Ville inte liksom pusha fram er... känns för ego...
anuga
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag är ju där liksom! Nu får supporta mig längst fram när jag kör V75
Ville inte liksom pusha fram er... känns för ego...

Kommer placera VidzCamen på stativ bakom dig eller nått, o filma hela setet :) så man själv kan partaja :D

Marcel Woods kommer på nästa Kryssning!!! Jag svimmar nästan när jag tänker på det!!!
ColinZeal
Marcel Woods?
:eek:
Underbart!
Vilka fler?

anuga
Vet ej än :)

Såja, dyker upp i Stockholm vid 17

Verkar inte komma ner till skåne på fredag så får väl hotella till lördagen ser det ut som...
SteveTranz4ever
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 
Privacy Statement