|
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by sipowitz
En plats över!
En i gänget hoppade aldrig i båten som man kan säga. Så jag har en plats över till båten.
745kr kostar biljetten |
Ringer en polare omgående om han ska med!
Ringer dig isf sen Martin! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by sipowitz
En plats över!
En i gänget hoppade aldrig i båten som man kan säga. Så jag har en plats över till båten.
745kr kostar biljetten |
Ringer en polare omgående om han ska med!
Ringer dig isf sen Martin!
[edit] Han ville inte dela hytt med någon = då är det kört för han :D |
|
|
| WoberT |
| Det kommer bli gryyymt skoj det här alltså :D.. inte långt kvar nu tills gula faran är uppe i sthlm :). |
|
|
| jofawe |
| Det var det grövsta.. Är du ta medlem wobert?! en dag kvar nu! |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by jofawe
Det var det grövsta.. Är du ta medlem wobert?! en dag kvar nu! |
Haha jepp sen nov 2002 :D:D .. men har inte hängt så mycket här på sistone.. fast det är ju det trevligaste tranceforumet måste jag säga. |
|
|
| SteveTranz4ever |
16 Swe-TA's
jofawe
steve
sipowitz
anuga
Speactra
Akia
ColinZeal
Jace2
mr_fisken
Vizay
mjz
Connector
ait
trancedanne
Flanker
Smeagol

 |
|
|
| jofawe |
Got it! :)
men du steve.. hur ska du kunna närvara på uppslutet vid 00 när du står vid spelarna? :P |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Got it! :)
men du steve.. hur ska du kunna närvara på uppslutet vid 00 när du står vid spelarna? :P |
Jag är ju där liksom! Nu får supporta mig längst fram när jag kör V75
Ville inte liksom pusha fram er... känns för ego... |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag är ju där liksom! Nu får supporta mig längst fram när jag kör V75
Ville inte liksom pusha fram er... känns för ego... |
Kommer placera VidzCamen på stativ bakom dig eller nått, o filma hela setet :) så man själv kan partaja :D
Marcel Woods kommer på nästa Kryssning!!! Jag svimmar nästan när jag tänker på det!!! |
|
|
| ColinZeal |
Marcel Woods?
:eek:
Underbart!
Vilka fler? |
|
|
| anuga |
Vet ej än :)
Såja, dyker upp i Stockholm vid 17
Verkar inte komma ner till skåne på fredag så får väl hotella till lördagen ser det ut som... |
|
|
| SteveTranz4ever |
 |
|
|
|
|