|
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tack ni som diggar faktumet! :gsmile: |
Kul för dig! =) |
|
|
| thernan |
| Kan bli kul att värma för SvD :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by thernan
Kan bli kul att värma för SvD :) |
Jasså är det du de... kul kul!!! :gsmile:
| quote: | MONDAY BAR MAIN FLOOR
Dancing Palace, däck 7-8
22.30-00.00 Fredrik Thernell
00.00-02.00 Sander van Doorn
02.00-04.00 Eddie Halliwell
04.00-06.00 TALLA2XLC |
Fan så nice! |
|
|
| jofawe |
Undrar hur SvD tänker som får värma för Halliwell? ;)
Btw.. kolla vilka som har båten innan oss.. http://www.dasboot.se |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Undrar hur SvD tänker som får värma för Halliwell? ;) |
Värma å värma... det blir ju så när man klämmer in fler top-DJs på ett och samma golv. SvD är ju inte yberstor än heller så han får förpassas dit även om jag hade föredragit att SvD spelade sist på Main... alltså mellan 4 - 6!!! |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
Undrar hur SvD tänker som får värma för Halliwell? ;)
Btw.. kolla vilka som har båten innan oss.. http://www.dasboot.se |
Tittar jag på länken, ser ja nog bara Head Bangers... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Tittar jag på länken, ser ja nog bara Head Bangers... |
men lilla vännen, du ska inte bara titta på länken, prova klicka på den ;) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
men lilla vännen, du ska inte bara titta på länken, prova klicka på den ;) |
Hehehe, som sagt, HeadBangersDeluxAllDayOfTheWeekAndTwiceOnSunday ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by anuga
HeadBangersDeluxAllDayOfTheWeekAndTwiceOnSunday ;) |
Det måste bli jättemånga förlorade hjärnceller det där :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Då är ju fördomarna ömsesidiga mellan dem och oss! :toothless
On topic! |
|
|
| reveal |
| Fan, sweta-dj:s börjar komma upp sig! :D |
|
|
| Laszlo |
| jag suger dock fortfarande....:p något med mitt låtval eller uppbyggnad av mina sets som är långt ifrån så bra som en kunde önska.... |
|
|
|
|