return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 4)
View this Thread in Original format
Pjox
quote:
Originally posted by mjz
haha :) bättre att i förväg veta att man kommer missa en kryssning, än att bli grymt sjuk en dag innan det är dags, eller missa båten som anuga ;)


Bra jobbat att missa båten haha...
Ja du det där me sjuk har jag ju testat på så vore kul att veta att man kan åka på en kryssning och sen komma med på båten och vara frisk! hehe...
Connector
Denna ska jag hänga med på! Blir min första kryssning! :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Connector
Denna ska jag hänga med på! Blir min första kryssning! :)


Som Gert Fylking brukar säga: ÄNTLIGEN :gsmile:
thernan
Kan Bli Kuuuul! :O
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by thernan
Kan Bli Kuuuul! :O


KOMMER BLI ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by Connector
Denna ska jag hänga med på! Blir min första kryssning! :)


fan i mig på tiden! halva värnamo verkar redan ha besökt en kryssning, så du ligger i lä snibbe...var någon jävla snubbe som hälsade på mig senaste kryssningen som jag aldrig tidigare sett eller snackat med...tydligen var han från värnamo och han visste att jag var "dj"...påstod att vi snackat innan...märkligt...
Laszlo
NU har jag skickat in min promo...håll your ing tummar annars lemlästar jag every last mothering one of you!

(pulp fiction;))
anuga
quote:
Originally posted by Laszlo
NU har jag skickat in min promo...håll your ing tummar annars lemlästar jag every last mothering one of you!

(pulp fiction;))

Ska spela in min i imorgon bitte och skicka med sista tömningen :)
Tight, men det är man van vid...
jofawe
quote:
Originally posted by anuga
skicka med sista tömningen :)
Tight, men det är man van vid...



GÅR att misstolkas!
Gate 42
quote:
Originally posted by anuga
Ska spela in min i imorgon bitte och skicka med sista tömningen :)
Tight, men det är man van vid...


31:a är ju imorrn, skulle inte mixarna vara inne senaste imorrn? :conf:

fast de kanske inte bryr sig om en dag eller 2..

anuga
quote:
Originally posted by jofawe
GÅR att misstolkas!

Urk! Please dont!
quote:
Originally posted by Gate 42
31:a är ju imorrn, skulle inte mixarna vara inne senaste imorrn? :conf:

fast de kanske inte bryr sig om en dag eller 2..

quote:
Skicka ditt bidrag senast 31 augusti till:
FUTURE LOUNGE
c/o Monday Bar
Box 2254
103 16 Stockholm

Hoppas de menar det ordagrant, isåfall går de efter stämpeln på brevet ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by anuga
Urk! Please dont!


Hoppas de menar det ordagrant, isåfall går de efter stämpeln på brevet ;)

Står ju skicka senast 31a... inte se till att vi får brevet senast 31a
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement