|
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Kvicket |
Om han är signad på hellhouse kan detta bli mkt intressant ;)
Eddie - KUNG (dock sett några gånger)
Sander - KUNG |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by RebeL9
DJ Tsuyoshi Suzuki var det klart intressantaste namnet av dessa. För er som inte känner till honom så är han en galet duktig japansk dj som spelar en grym hybrid av hardhouse och psy. :) |
Jag reagerade också på Tsuyoshi när jag såg att han skulle komma, har dock inte så mycket information om honom som jag önskar att jag hade. |
|
|
| RebeL9 |
nej han är inte signad på Hellsound och han spelar inte som Yoji.
Han är medlem i grupper som Joujouka och klassiska goa-gruppen Prana. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by RebeL9
nej han är inte signad på Hellsound och han spelar inte som Yoji.
Han är medlem i grupper som Joujouka och klassiska goa-gruppen Prana. |
Lyssnade lite på hans set's hos Samurai.fm
Lätt helt ok, lätt också inte långt ifrån Yoji, så jag ser fram emot han ;) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by anuga
Lyssnade lite på hans set's hos Samurai.fm
Lätt helt ok, lätt också inte långt ifrån Yoji, så jag ser fram emot han ;) |
spelar Yoji psy och proghouse numera? :X |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by RebeL9
spelar Yoji psy och proghouse numera? :X |
Han spela techno i det setet jag lyssnde på ;) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by anuga
Han spela techno i det setet jag lyssnde på ;) |
jo men lyssna på hans proghouse och psyset :Q |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ni har väl läst senaste nyhetsmailet ?
Om inte så har ni en länk till det här --> Länk
Har uppdaterat förstasidan med fullständig lineup samt speltider ! |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ni har väl läst senaste nyhetsmailet ?
Om inte så har ni en länk till det här --> Länk
Har uppdaterat förstasidan med fullständig lineup samt speltider ! |
, jag som precis tänkte säga att jag vet vem som har handom warmupen för sander... Fredrik och jag är goda vänner, det var faktiskt hemma hos mig som vi började "Dj'a" när vi var små, väldigt kul att han får ta handom warmupen:D
För mig blir det inget, fick aldrig iväg mitt bidrag eftersom hela kryssen krockar med prov och skit i skolan som jag inte kan missa, blir inte ens att följa med på kryssning för min del:( |
|
|
| trancedanne |
| Jävligt kul att Fredrik kom med, ska bli kul att se honom lira :) Christian varför kan du inte följa med? =/ |
|
|
| Pjox |
Nej nu måste jag ta och fundera seriöst mycket...
Vill jag vara hemma när jag och brorsan fyller år? Eller vill jag kanske åka iväg på kryssen?
Eftersom jag trodde detta skulle krocka med Sveriges största hundutställning (oj :rolleyes: )så trodde jag inte att jag skulle kunna åka men... Då det facktiskt inte gör det. Oj oj... För jag tror inte att jag kommer få och ha råd att åka fram och tillbaka till sthlm 3 ggr på 1½ månad... |
|
|
| Akia |
| Kul att du ska spela igen Steve! Och Panorama...:crazy: Grattis!!! :toocool: |
|
|
|
|