return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 17)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Tänkte dela med mig av ett set som polarn har gjort...
ÅKE CEDER som spelar mellan 14:00 - 15:30 på Panorama-golvet...
dag2 med andra ord!

Detta är den stilen han kommer köra men med lite mer inslag av tech på kryssen...

80minuter - 110Mb
http://rya.mine.nu/Ake_Ceder-November_Promo_mix.mp3
Har tyvärr ingen tracklist...

Grym mixning av Ceder som vanligt!
ColinZeal
Najs set. Ehm, spellista på den?
Framför allt den första låten. Hur skön som helst.
:)
jofawe
nu är det minsann inte långt kvar!
sipowitz
quote:
Originally posted by mjz
nä! men titta vem lever och är skrivkunnig :)

det är sig ganska likt med buffé och så ja



Götteligött, har du förbokat denna gången eller? Någon annan som också har gjort det?

Det tillhörde traditionerna när jag åkte innan att alltid börja resan med buffen =)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by sipowitz
Götteligött, har du förbokat denna gången eller? Någon annan som också har gjort det?

Det tillhörde traditionerna när jag åkte innan att alltid börja resan med buffen =)

Jag har lagt ner det sen några kryssar för att få mer tid till förfesterna...
Några tips:

Se till att komma ombord tidigt så ni kan slänga in era prylar snabbt i hytten och sedan bege er upp till tax-freen.
Tax-freen öppnar 20:15 och som bekant brukar köerna vara MASSIVA både innan öppningsdags och senare till kassorna! Så funder även ut redan innan vad ni vill köpa!
Sedan drar man upp till Captains Grill och äter lax eller nåt annat gött... se är det bara att förfesta på!


Dock så har ju buffén sina fördelar då man kan softa ner, ladda upp med näring och få en riktigt bra start på de 23 av massivt festande!!!
jofawe
vi har glömt göra en "vem kommer lista"
skriver upp de jag kommer på på rak arm

jofawe
steve
sipowitz
anuga
Speactra
Jag hänkar :D Ska bli hur kul som helst! Min första monday bar kryssning! :D
SteveTranz4ever
8

jofawe
steve
sipowitz
anuga
Speactra
Akia
ColinZeal
Jace2
jofawe
Är vi bara 8 sweta?
anuga
No for fan! Inaktiva gyses :D

16 :D SWETA's
jofawe
steve
sipowitz
anuga
Speactra
Akia
ColinZeal
Jace2
mr_fisken
Vizay
mjz
Connector
ait
trancedanne
Flanker
Smeagol

jofawe
Tänkte väl det! haha..
sipowitz
En plats över!

En i gänget hoppade aldrig i båten som man kan säga. Så jag har en plats över till båten.

745kr kostar biljetten
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement